دو شکست بی موقع تراکتورسازی در روزهای پایانی لیگ باعث عصبانیت شدید هواداران تیم تبریزی شده است هر چند آنها دلیل باخت اول را تبانی دروازه بان خود می دانستند

شرق پرس: تراکتورسازی که با جذب بازیکنان و سرمربی سرشناس تبدیل به یک تیم پرستاره ای شد، در حساس ترین روزهای لیگ برتر فوتبال و دقیقاً در لحظات کورس قهرمانی دومین باخت پیاپی خود را نیز تجربه کرد تا از صدر جدول فاصله گرفته و تا حد زیادی قهرمانی را از دست داده باشد.

این موضوع موجب اتفاقات تاسف بار و تنش هایی در پایان رقابت تراکتور و پیکان شد و شاید عواقب بیشتری از یک شکست برای تراکتورسازان داشته باشد.

موضوع از آنجا شروع شد که پس از باخت یک بر صفر تراکتورسازی از پیکان، تعداد زیادی از هواداران به علت پرتاب سنگ و صندلی های شکسته شده با جراحت زیادی از ناحیه سر مواجه شدند.

از طرف دیگر سنگین بودن این شکست موجب شد برخی از هواداران نیز دچار هیجان و استرس بالا و عارصه قلبی شدند و توسط آمبولانس مستقر در استادیوم یادگار امام تبریز به بیمارستان منتقل شدند.

از سویی تعدادی از هواداران خشمگین تبریزی بعد از پایان بازی، بازیکنان و کادرفنی دو تیم را در ورزشگاه محبوس کردند و به ماشین های مستقر در بیرون استادیوم نیز خسارات زیادی وارد کردند تا این گونه ناراحتی خود از باخت تراکتور را نشان دهند.

یکی دیگر از حاشیه های ایجاد شده این بازی، سیلی زدن یک هوادار به صورت شجاعی کاپیتان تراکتورسازی و ورود اشکان دژاگه در این ماجرا و حمایت از شجاعی بود که با دخالت ماموران یگان ویژه بازیکنان به رختکن منتقل شدند.

شاگردان لیکنز در حال حاضر با ۴۹ امتیاز در رده چهارم حضور دارند و در فاصله شش امتیازی صدر جدول قرار دارد. آن‌ها هفته آینده در ورزشگاه فولادشهر با ذوب‌آهن دیدار می‌کنند و بعد با پرسپولیس مصاف می‌دهند و باید دید چه سرنوشتی برای این تیم رقم می‌خورد.

تیم تبریزی که پس از خصوصی سازی با جذب ستاره های میلیاردی و دو سرمربی خارجی سرشناس در طول این فصل برای قهرمانی شانس زیادی به دست آورده بود، ناگهان با دو شکست پیاپی در حساس ترین روزهای لیگ، شانس قهرمانی را تا حد زیادی از دست داد و از صدر فاصله گرفت.

این دو شکست باعث عصبانیت شدید هواداران تیم تبریزی شده است هر چند آنها دلیل باخت اول را تبانی دروازه بان خود می دانند و برای شکست خانگی مقابل پیکان هیچ استدلالی جز کمک کاری بازیکنان ندارند. به این ترتیب عامل عدم نتیجه گیری تیم سرخپوش تاکتور، داخلی تشخیص داده شده است.