در یک اقدام جالب, بازی های خونه به خونه به جای بابل در ساری برگزار خواهد شد و باید دید استقبال ساروی ها از تیم بابلی می تواند دو شهر را بهم نزدیک تر کند؟

 شرق پرس: قاسم حسن زاده مالک تیم خونه به خونه با انتقاد از مسئولین شهر بابل اظهار داشت: به احترام مردم بابل تا ظهر امروز برای مسوولان شهر صبر کردم و با این که از روز اول می دانستم تمام حرف های فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر بابل وعده تو خالی است، منتظر ماندم اما آقایان غیر از کاغذ بازی و اتلاف وقت و برگزاری جلسه های بی دلیل هیچ کاری نکردند و فقط وعده الکی دادند و هر ساعت حرف شان را عوض کردند.

به گزار منابع محلی, وی افزود :ما هم با عذرخواهی از مردم خوب بابل ورزشگاه شهدای ساری را به عنوان محل برگزاری بازی های خونه به خونه به سازمان لیگ معرفی کردیم. خسته شدیم از بس وعده توخالی شنیدیم.

لازم به ذکر است اخیرا در جلسه ای که با حضور مالک باشگاه خونه به خونه و مسئولان شهرستان بابل برای ساماندهی و کمک به این باشگاه برای حضور پرقدرت در لیگ دسته اول کشور برگزار شده بود, وعده هایی داده شد که با اعلام حسن زاده هیچ یک از آنها عملی نشد.

استاندار مانع انتقال خونه به خونه به ساری می شود؟

از سوی دیگر شنیده شده محمد اسلامی استاندار مازندران دستورات ویژه ای به فرماندار بابل داد تا شرایط برای ماندن خونه به خونه در بابل محیا شود.

البته منابع مطلع مدعی شدند؛ اگر این موضوع صحت داشته باشد حداقل چند بازی اول تیم خونه به خونه بابل در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ساری برگزار خواهد شد.

حال باید دید این تصمیم جالب مالک خونه به خونه می تواند مردم شهرهای بابل  و ساری را یکپارچه در کنارهم قرار دهد و آیا ورزش می تواند بازهم کارکرد خود را به رخ مسئولان سیاسی و بکشد یا خیر.