مدیر جهاد کشاورزی بهشهر گفت: رمضان امسال ۲۰ تن گوشت قرمز به قیمت ۱۷۰ هزار ریال، ۶۰ تن مرغ به قیمت ۵۸ هزار و ۵۰۰ ریال و ۱۰۰ تن شکر به قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ ریال توسط نمایندگی و فروشگاههای مجری طرح ضیافت در این شهرستان توزیع می‌شود.   غلامرضا قنبری گفت: ۱۲ […]

 

مدیر جهاد کشاورزی بهشهر گفت: رمضان امسال ۲۰ تن گوشت قرمز به قیمت ۱۷۰ هزار ریال، ۶۰ تن مرغ به قیمت ۵۸ هزار و ۵۰۰ ریال و ۱۰۰ تن شکر به قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ ریال توسط نمایندگی و فروشگاههای مجری طرح ضیافت در این شهرستان توزیع می‌شود.

 

غلامرضا قنبری گفت: ۱۲ مرکز توزیع کننده اقلام و مجری طرح ضیافت در شهرستان هستند.

 

به گزارش شرق پرس,‌ قنبری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود : پیش ازاین اقلام خوراکی رمضان توسط اداره صنعت، معدن و تجارت توزیع می‌شد و براساس تصمیم های اتخاذ شده امسال توزیع اقلام خوراکی رمضان به جهادکشاورزی محول شده است.

وی ادامه داد: رمضان امسال ۲۰ تن گوشت قرمز به قیمت ۱۷۰ هزار ریال، ۶۰ تن مرغ به قیمت ۵۸ هزار و ۵۰۰ ریال و ۱۰۰ تن شکر به قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ ریال توسط نمایندگی و فروشگاههای مجری در این شهرستان توزیع می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بهشهر گفت: بمنظور رفاه حال روزه داران قیمت اقلام خوراکی عرضه شده دراین مجموعه ها ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار است.

وی اضافه کرد: با توجه به تجربه اول جهادکشاورزی برای توزیع این کالاها،باهمکاری اداره صنعت، معدن وتجارت اقلام خوراکی در ازای ارائه حواله این اداره به فروشگاهها و توزیع کنندگان عمده داده می شود.

به گزارش مهر، هرساله درماه رمضان وزارت صنعت، معدن و تجارت با توزیع اقلام خوراکی مناسب با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار فراهم کننده این کالاها به قیمت مناسب برای شهروندان  بوده است که از امسال این طرح به وزارت جهادکشاورزی و در شهرستان ها به اداره های جهاد کشاورزی محول شده است.

 

/انتهای خبر