حجت الاسلام سيد ابراهيم میر احمدی، شدیدا از جدا شدن میانکاله از استان مازندران اظهار نگراني كرد و افزود: اظهار نظر برخي از نمايندگان گلستان در اين رابطه بايد با عكس العمل نمايندگاني مازني مواجه شود.

میراحمدی امام جمعه گلوگاه

 

 

امام جمعه گلوگاه گفت: شبه جزیره میانکاله جزء جدا نشدنی از مازندران است و مسئولان باید در این رابطه با حساسیت بیشتری وارد شوند.

 

 

به گزارش شرق پرس،‌ حجت الاسلام سید ابراهیم میر احمدی، شدیدا از جدا شدن میانکاله از استان مازندران اظهار نگرانی کرد و افزود: اظهار نظر برخی از نمایندگان گلستان در این رابطه باید با عکس العمل نمایندگانی مازنی مواجه شود.

 

 

وی اظهار کرد: قسمتی از میانکاله در حوزه استحفاظی شهرستان گلوگاه واقع شده است و ما از حق قانونی خود در رابطه با مسئله میانکاله نمی گذریم و اعلام میداریم که میانکاله به هیچ وجهی نباید از مازندران جدا شود.

 

 

امام جمعه گلوگاه گفت: در دولت تدبیر وامید  عده ای به دنبال  بی تدبیری و ناامیدی هستند و مردم را از دولت مایوس می کنند که باید با اتخاذ تدبیر مناسب توسط دولتمردان از ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم جلوگیری کینم .

 

 

میراحمدی افزود: وزیر کشور با توجه به منطقه با مطالعه منطقه و با توجه به اینکه هر تصمیمی اثرات مربوط به خود دارد باید تصمیم را اتخاذ کند نه از طریق افرادی ذی نفوذ در دولت  و نباید این افراد تاثیری بر سیاست ها در میانکاله داشته باشند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  که شبه جزیره میانکاله را جزء استان گلستان  دانسته اظهار تاسف کرد و گفت:  مطرح کردن این مسئله در واقع بی اساس و بدون دلیل وخنده آور است و نمایندگان باید با مطالعه بیشتری در این رابطه وارد شوند.

 

 

به گزارش مهر، امام جمعه گلوگاه بیان داشت: میانکاله بخشی از استان مازندران است و نمی توان بدون برنامه وارد شد و اگر مصوبه ای در این رابطه وجود دارد نسبت به آن انتقاد داریم، مردم شهرستان گلوگاه در این رابطه نگران هستند و در طوماری خواستار لغو این مصوبه دولت شدند.

 

 

میراحمدی گفت: باید این مسئله توسط مسئولان استانی با دقت بررسی و اطلاع رسانی شود تا مردم از این نگرانی خارج شوند و بدون جهت آرامش مردم استان را بر هم زده نشود.