حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی در مراسم افتتاح طرح مکنا نیروی انتظامی شهرستان نکا، اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی، پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

 

قدردانی امام جمعه نکا از پاکسازی مناطق آلوده شرق مازندران توسط نیروی انتظامی

امام جمعه نکا با اشاره به تلاش نیروی انتظامی استان برای ارتقاء امنیت اجتماعی، گفت: پاکسازی مناطق آلوده شرق مازندران اقدام موثر ناجا بود.

 

 

به گزارش شرق پرس، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی در مراسم افتتاح طرح مکنا نیروی انتظامی شهرستان نکا، اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین وظیفه نیروی انتظامی، پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بوده که تحقق این وظیفه بزرگ، در سایه توکل به خداوند، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، ملاک عمل قرار دادن قانون، مقررات و شرع در انجام وظایف و رعایت کردن شئونات اسلامی است.

 

 

وی افزود: طرح مکنا بهترین طرحی بوده که فضای کلانتری را متفاوت ترکند تا هم مراجعان وهم پرسنل نیروی انتظامی از آن بهره ببرند.

 

 

امام جمعه نکا به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره کرد و گفت: مردم با این حضورمقتدرانه خود توانستند اقتدار ایران اسلامی را باردیگر به جهانیان ثابت کنند.

 

 

امام جمعه نکا تصریح کرد: باید فضای مبلمان شهری استاندارد باشد و آن را به درستی تغییر دهیم تا نشاط و شادی را برای مردم به ارمغان آوریم.

 

 

فرماندار شهرستان نکا نیز در این مراسم گفت: نیروی انتظامی پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر بوده که تامین امنیت جامعه از بزرگ‌ترین وظایف این نیرو در جامعه است.

 

 

رحیم قاسمی طوسی افزود: نیروی انتظامی، یکی از نهادهایی بوده که در نظم بخشیدن به امور داخلی می‌تواند نقش مهمی ایفا کند که در این راستا همکاری و تعاون همه مردم لازم و ضروری است.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا نیز گفت: برای اجرای طرح مکنا در این شهرستان، ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

 

 

سرهنگ فلاح به اجرای طرح مکنا اشاره کرد و افزود:زمدیریت کیفیت نیروی انتظامی، پیشگیری و کاهش میزان جرائم در سطح حوزه استحفاظی، ارتقا سطح دانش و معلومات انتظامی کارکنان از اهداف این طرح است./تسنیم