فرمانده نیروی انتظامی بهشهر در مورد هنجارشکنان چهارشنبه سوری خاطرنشان کرد : این که برخی از آیینهای سنتی ، تبدیل به یک وسیله اضطراب و نگرانی برای مردم شود مایه تاسف است

 

 

فرمانده نیروی انتظامی بهشهر گفت : تدابیر ویژه ای برای مهار تخلفات در چهارشنبه سوری اندیشیده شده است و با متخلفان بدون هیچ گذشتی برخورد خواهد شد.

 

 

به گزارش شرق پرس، سرهنگ نورالله ملکی در گفت وگو با ایرنا گفت : نیروی انتظامی در کنار مردم تلاش خواهد کرد شهروندان با یک چهارشنبه سوری سالم و بدون حادثه وارد سال نو شوند.

 

 

وی افزود : مردم در تولید امنیت نقش اساسی دارند و ما با آموزش همگانی ، به همکاری مردم برای مهار این مورد خوشبین هستیم .

 

 

فرمانده نیروی انتظامی بهشهر خاطرنشان کرد : این که برخی از آیینهای سنتی ، تبدیل به یک وسیله اضطراب و نگرانی برای مردم شود مایه تاسف است و عده معدودی دانسته و یا ندانسته نباید به بهانه جشن و سرور به دنبال شکستن حریم ها باشند .

 

 

سرهنگ ملکی یادآور شد : پرتاب ترقه زیر پای مردم به خصوص زنان و دختران نه تنها جشن و شادمانی نیست، بلکه تجاوز ناجوانمردانه به حریم دیگران است.

 

 

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم و خانواده ها با نیروهای انتظامی یادآور شد: اگر خانواده ها با درک خطرات احتمالی این شب ، فرزندان خود را از انجام فعالیت های خطرآفرین منصرف کنند ، احتمال بروز حوادث ناگوار به میزان قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت .

 

 

فرمانده نیروی انتظامی بهشهر افزود : از شادمانی مردم استقبال می کنیم و شادمانی مغایرتی با قوانین ندارد اما اگر این اقدامات منتهی به بی نظمی و تضییع حق کسی شود با اتخاذ تمهیدات لازم از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری خواهیم کرد .