در این مراسم که با حضور پرسنل انتظامی شهرستان و شهرداری سورک انجام شد از مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی تجلیل شد.

 

golzarshohadasorak

همزمان با هفته نیروی انتظامی گلزار شهدای شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود غبارروبی شد.

 

 

به گزارش شرق پرس، روز پنجشنبه همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی با حضور فرمانده انتظامی میاندورود شهردار و رئیس شورای شهر سورک گلزار شهدای این شهر غبار روبی و عطر افشانی شد.

 

در این مراسم که با حضور پرسنل انتظامی شهرستان و شهرداری سورک انجام شد از مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی تجلیل شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در این مراسم اظهار داشت: شهدا و روش زندگی و ممات آنان چراغ راه همه انسان‌ها به‌ویژه مسلمانان و نیروی خدمتگزار انتظامی است.

 

هادی نصیری خدمت صادقانه و بی‌دریغ به مردم با هدف استقرار هرچه بیشتر نظم و امنیت در سطح جامعه را وظیفه و مرام نیروی انتظامی دانست.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تاکید کرد: مردم میاندورود انسان‌هایی پرتلاش و حاضر در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی هستند که همکاری مناسب آنها در امور مختلف با نیروی انتظامی سبب آرامش درونی در جامعه شده است.

 

این مسئول به برنامه‌های مختلف فرماندهی انتظامی میاندورود در هفته گرامیداشت نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه با مشارکت مردم میاندورود از مقابل بانک تجارت سورک تا زمین ورزشی اسلام‌آباد برگزار می‌شود.

 

این مقام انتظامی به هدایای نفیس این همایش و دعوت عمومی از طریق تابلوهای سطح شهرستان برای به دست آوردن مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و از مشارکت دستگاه‌هایی که در این همایش به نیروی انتظامی یاری رساندند قدردانی کرد.

 

به گزارش فارس, نصیری هدف از برگزاری این مراسم را تقویت همبستگی و روحیه نشاط و سلامتی در بین آحاد مردم همچنین تعمیق پیوند همیشگی نیروی انتظامی با مردم و جوانان در جامعه دانست.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش و شادابی سبب سلامتی ذهن و جسم می‌شود و قطعا برگزاری این همایش‌ها در کاهش میزان مشکلات اجتماعی تاثیرگذار است.