نساجی مازندران که اردوی خوبی را ترکیه پشت سر گذاشته بود، شروع ناامید کننده ای را در این فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال رقم زد

شرق مازندران : رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که از ۶ آبان ماه به خاطر حضور تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تعطیل شده بود از امروز، دوباره از سر گرفته شد.

در یکی از دیدار‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛ تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۴ دوشنبه ۲۸ آذر ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که در پایان با ۲ گل مغلوب مهمانش شد.

هر دو گل تیم صنعت نفت آبادان در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است وارد دروازه نساجی شد.

شاگردان حمید مطهری در تیم نساجی که در آخرین بازی قبل از تعطیلی لیگ، برابر آلومینیوم اراک با سه گل شکست خورده بودند امروز هم دوباره طعم شکست را چشیدند تا این تیم به بحران برود.

اردوی تیم نساجی مازندران در ترکیه در تعطیلات لیگ هم برای این تیم، چاره ساز نشد و حمید مطهری و تیمش نشان دادند که در این دیدار هیج برنامه‌ای نداشتند تا دیدار خانگی را به حریف ته جدولی واگذار کنند.

تیم صنعت نفت که در چهار بازی گذشته خود سه شکست پیاپی و یک تساوی را بدست آورده بود برای قطع روند نتایج ضعیف خود در لیگ برتر، به مصاف حریف شمالی آمده بود.

شاگردان ادسون تاوارس در این دیدار نشان دادند که حضور یک مربی کارکشته و کاربلد روی نیمکت چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد و این مطلب به خوبی در این تیم ریشه دار جنوبی مشهود بود.

ترکیب نساجی مازندران:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، علی شجاعی، سیداحمد موسوی (۸۶- علیرضا ابراهیمی)، اکبر صادقی (۷۱- عرفان گل‌محمدی)، محمد شریفی (۵۴- رضا جعفری)، فرزاد زامهران (۵۴- مسعود شجاعی)، صابر حردانی، آداما نیان (۵۴- مهرداد عبدی)، کریم اسلامی
سرمربی: حمید مطهری

ترکیب صنعت نفت آبادان:
فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، حسین ساکی، امید خالدی، محمد قنبری، فردین یوسفی (۸۰- رحیم آلبوغبیش)، حسین پور امینی (۴۶- مهدی ممی زاده)، حکیم نصاری (۹۰- فیاض میر دورقی)، عباس بوعذار (۸۰- فاخر تهامی) و میرهادی میرجوان (۴۶- سینا مریدی)
سرمربی: ادسون تاوارس

داور:مهدی اوجاقی/ کمک‌ها: حسین ظهیری و امین زاهدی؛ داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر:اکبر بخشی‌زاده

در حالی که قرار بود بازی بدون تماشاگر برگزار شود، اما شورای تامین با حضور ۱۵۰۰ هوادار موافقت کرد و چیزی در حدود ۸۰۰ هوادار نساجی در ورزشگاه حضور داشتند.

شرح گل‌ها:
نساجی صفر – صنعت نفت یک (۴۷- امید خالدی): ارسال بلند ممی‌زاده از سمت راست به داخل محوطه جریمه به امید خالدی رسید و شوت این بازین در محوطه شش قدم وارد دروازه حقیقی شد.

نساجی صفر – صنعت نفت دو (۷۶- میثم تهی‌دست): باز هم ممی زاده از سمت راست نفوذ کرد و پس از اینکه یک بازیکن نساجی را جا گذاشت وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس رو به بیرون توپ را به بازیکنان خودی سپرد، اما ضربه بازیکنان نفت با دفع ناقص مدافعان نساجی همراه شد و شلیک سهمگین تهی دست از پشت محوطه جریمه به طاق دروازه حقیقی چسبید و گل دوم نفت به ثمر رسید.

در جدول رده بندی، تیم نساجی مازندران با این باخت همان ۱۶ امتیازی باقی ماند و تیم صنعت نفت آبادان با کسب این پیروزی شیرین در شمال ۹ امتیازی شد و با خیالی آسوده راهی جنوب کشور شد.