تیم والیبال ایران در دومین بازی خود در برابر برزیل با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را در هم کوبید تا برگی دیگر از افتخارات والیبال ایران اینبار در برزیل ورق بخورد.   به گزارش شرق پرس,  ایران در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۸  و ست دوم ۲۵ بر ۲۱ و […]

 

تیم والیبال ایران در دومین بازی خود در برابر برزیل با نتیجه ۳ بر صفر این تیم را در هم کوبید تا برگی دیگر از افتخارات والیبال ایران اینبار در برزیل ورق بخورد.

 

به گزارش شرق پرس,  ایران در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۸  و ست دوم ۲۵ بر ۲۱ و همچنین ست سوم ۲۵ بر ۲۲ نتیجه را به سود خود به پایان برد.

عصبانیت مربی برزیل و چهره درهم بازیکنان برزیل از طرفی و اعتماد به نفس همراه با نشاط بازیکنان ایران از طرف دیگر تماشای این بازی را جذاب تر می کرد.

در این بازی ایران از دفاع روی تور بی نظیری بهره می برد و همینطور در دریافت عقب زمین نیز در سطح بالایی ظاهر شد که تمام نقشه های مربی برزیل را بر آب کرد.

در بازی اول دو تیم در روز گذشته با وجود اینکه تیم ایران می توانست آن بازی را هم با برد پشت سر بگذارد اما تجربه کم و میزبانی برزیل باعث شد تا با نتیجه ۳ بر ۲ به برزیل باخت اما یک امتیاز ارزشمند در این بازی به حساب تیم ما واریز شده بود.

 با حساب این نتیجه, ایران در مجموع با نتیجه ۴ بر ۲ از سفر برزیل به ایران برمی گردد تا در دو بای دیگر در ایران میزبان تیم برزیل شود.

 

/انتهای خبر