شهردار عبوری از تبدیل شهر ساری به کلان‌شهر خبر داد و گفت: با تبدیل مرکز استان به کلان‌شهر ساری می‌تواند از اعتبارات دولتی بهره‌مند شود. به گزارش شرق پرس و به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، مهدی عبوری در مصاحبه ای اختصاصی با اعلام این مطلب که سرانجام آرزوی دیرینه و به […]

 

شهر ساری تبدیل کلانشهر

 شهردار عبوری از تبدیل شهر ساری به کلان‌شهر خبر داد و گفت: با تبدیل مرکز استان به کلان‌شهر ساری می‌تواند از اعتبارات دولتی بهره‌مند شود.

به گزارش شرق پرس و به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری، مهدی عبوری در مصاحبه ای اختصاصی با اعلام این مطلب که سرانجام آرزوی دیرینه و به حق همشهریان عزیزم تحقق یافت و ساری به جمع کلانشهرهای کشور پیوست گفت : شهرداریها رتبه بندی می شوند و هر شهری که به کلانشهر تبدیل شود رتبه ۱۱ را دریافت می کند که این اتفاق برای ساری هم افتاد . دستاورد این رخداد بزرگ آن است که از این پس ساری نیز بودجه دولتی دریافت خواهد کرد و با استفاده از آن می تواند عمران و آبادانی خود را سرعت ببخشد .

 

وی در پاسخ به این پرسش که بر چه اساسی وزارت کشور با کلانشهر شدن یک شهر موافقت می کند گفت : وزارت کشور پس از بررسی توانمندیهای یک شهر و اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی می پذیرد که یک شهر کلانشهر باشد. ساری هم طی ۲۰ماه اخیر با همکاری مردم بزرگوار و شورای اسلامی شهر و همکاران بزرگوارم در شهرداری و در این زمینه آنچنان عملکرد درخشانی داشت که وزارت کشور با درخواست تبدیل ساری به کلانشهر موافقت کرد .

 

شهردار ساری در پایان تاکید کرد به هر تقدیر تبدیل ساری به کلانشهر یک رخداد بی نظیرتاریخی است که این حقیر آن را به مردم بزرگ این شهر و همه خادمان آن تبریک و شادباش می گویم .

 

/انتهای خبر