عبادالله پهلوان گفت سیل اخیر خسارتهایی به واحدهای مسکونی و همچنین بخش کشاورزی گلوگاه وارد کرد.    به گزارش شرق پرس, از دقایق ابتدایی بارش شدید باران در شهرستان گلوگاه، ستاد بحران این شهرستان تشکیل جلسه داد و گروه‌های امدادی و خدماتی وارد عمل شدند. به گفته شهردار گلوگاه با وجود تلاش‌های انجام‌شده، […]

 

سیل گلوگاه

 

عبادالله پهلوان گفت سیل اخیر خسارتهایی به واحدهای مسکونی و همچنین بخش کشاورزی گلوگاه وارد کرد.

 

 به گزارش شرق پرس, از دقایق ابتدایی بارش شدید باران در شهرستان گلوگاه، ستاد بحران این شهرستان تشکیل جلسه داد و گروه‌های امدادی و خدماتی وارد عمل شدند.

به گفته شهردار گلوگاه با وجود تلاش‌های انجام‌شده، به‌علت شدت و ادامه روند بارش، سرریز آب در خیابان‌های منتهی به راه‌آهن و جاده دریا را داشتیم.

عبادالله پهلوان بیان داشت: در برخی نقاط مانند «کوبچی‌محله» ورود آب‌های سطحی به داخل چند واحد مسکونی داشتیم، همچنین یک کارگاه تیرچه و بلوک در راه‌آهن دچار آبگرفتگی شد، چند واحد انبار پر از کاه و چند واحد دامداری هم دچار آبگرفتگی و خسارت شدند.

شهردار گلوگاه گفت: سرریز شدن رودخانه «تیله‌نو» بر اثر شدت بارندگی در حاشیه جاده سراسری (کیلومتر چهار جاده گلوگاه) سبب لغزندگی جاده و برخورد یک دستگاه پراید با پژو ۲۰۶ شد که تلفات جانی نداشت.

عضو ستاد مدیریت بحران در پایان اظهار داشت: دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان در سطح شهر و نقاط حادثه‌خیز برای جلوگیری از خسارت‌های بیشتر، تلاش می‌کنند.
فارس

 

/انتهای خبر