شهردار گلوگاه در پی مصوبه جدید مجلس, مبنی بر منع بکارگیری بازنشستگان در پست های مدیریتی استعفا داد تا دست اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار جوانتر باز باشد

به گزارش شرق پرس با تصویب مصوبه جدید مجلس درباره منع بکارگیری بازنشستگان در برخی دیگر از پست های مدیریتی, تعدادی از مدیران چه در سطح کشوری و استانی و چه شهرستانی اقدام به استعفا نمودند تا فضا برای بکارگیری مدیران جوان محیا شود.

روز گذشته در فضای مجازی شهر گلوگاه شایعه ای مبنی بر استعفای بابایی شهردار این شهر شرقی مازندران نیز به گوش رسید که با انتشار متن نامه استعفا وی, حقیقت موضوع نیز تائید شد.

رمضانعلی بابایی که پیش از این و در سالهای گذشته نیز شهردار گلوگاه بود, پس از بازنشستگی از سمتش کنار رفته بود تا محمد یگانه بر مسند شهرداری بنشیند. اما از آن زمان یعنی سال ۹۱ تاکنون شهرداران زیادی برای این شهر انتخاب شدند که عمده ی شهرداران کارنامه قابل دفاعی نداشتند و همواره اعلام می کردند بعلت مشکلات مالی و بدهی های شهرداری توان زیادی برای توسعه شهری ندارند.

اما چند ماه قبل و با تغییر ترکیب شورای شهر گلوگاه در مهرماه سال ۹۶, اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند تا بابایی بازنشسته را مجدداً  بعنوان شهردار گلوگاه منصوب کنند که با این مصوبه جدید مجلس و منع بکارگیری بازنشستگان, ظاهراً وی نیز چاره ای جز استعفا و تَرک دوباره میز مدیریتی اش نداشت.

لازم به ذکر است؛ تا لحظه نگارش خبر علی رغم شایعات فراوان اما سرپرست جدیدی برای شهرداری گلوگاه از سوی شورای شهر معرفی نشده است.

 

متن استعفای شهردار گلوگاه در ادامه آمده است؛

 

شهردار گلوگاه استعفا داد