در بیانیه سیدمهدی احمدی درباره استعفایش از شهرداری نکا آمده است: اگرچه استعفا بدون اطلاع قبلی و بدون دعوت از من در صحن شورا مطرح گردید ولی بنده استعفا را حدود ۲۵ روز پیش تقدیم شورای محترم نمودم

به گزارش شرق پرس, پس از انتشار خبر استعفای ناگهانی دکتر احمدی از شهرداری نکا, گمانه زنی های زیادی درباره این استعفا در رسانه ها بوجود آمد.

احمدی شهردار مستعفی نکا صبح امروز در واکنش به گمانه زنی ها و حاشیه سازی ها, با انتشار بیانیه ای دلیل استعفای خود را اعلام کرد.

متن بیانیه دکتر سیدمهدی احمدی که در اختیار شرق پرس قرار گرفت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به تاکید مجدد وزارت کشور مبنی بر سکونت شهرداران در محدوده قانونی شهر؛ مجبور به استعفا شدم.
طی مسیر ساری نکا در طول یکسال؛ مشکلاتی برایم به دنبال داشت که تاکید وزارت محترم کشور مبنی بر سکونت شهرداران و فرمانداران در محل خدمت؛ و عدم تمایل خانواده اینجانب برای سکونت ؛ موجب شد در تاریخ هفتم مهرماه یعنی بیست روز قبل از پایان خدمت یکساله ام استعفایم را تقدیم ریاست محترم شورا نمایم .
در هر حال منتظر تصمیم نهایی شورا و تایید کمیته محترم انطباق فرمانداری هستم.
مذاکراتی هم مبنی بر سکونت و بازگشت به شهرداری داشتیم که در صورت رضایت خانواده این امر ممکن خواهد بود.
اگرچه استعفا بدون اطلاع قبلی و بدون دعوت از من در صحن شورا مطرح گردید ولی بنده استعفا را حدود ۲۵ روز پیش تقدیم شورای محترم نمودم لذا از علما؛ بزرگان و همه مسئولین و شهروندان عزیز نکایی بخاطر این تعجیل عذرخواهی میکنم و حتما اقدامات انجام گرفته در طی یکسال گذشته به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.
خدا را بخاطر توفیق خدمت صادقانه و خالصانه به مردم فهیم نکا سپاسگزارم.

سید مهدی احمدی
دوم آبان ۱۳۹۷