فرمانده جدید فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر با حضور مسعود جعفری‌نسب، معرفی شد. به گزارش شرق پرس و به نقل از فارس, صبح یکشنبه با حضور فرمانده انتظامی استان مازندران و هیئت همراه، امام جمعه، فرماندار، مسئولان نظامی، انتظامی، اطلاعات و امنیت و قضایی شهرستان بهشهر، فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد. ابتدا، نورالله […]

 

سید محسن جعفری فرمانده نیروی انتظامی بهشهر

 

فرمانده جدید فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر با حضور مسعود جعفری‌نسب، معرفی شد.

به گزارش شرق پرس و به نقل از فارس, صبح یکشنبه با حضور فرمانده انتظامی استان مازندران و هیئت همراه، امام جمعه، فرماندار، مسئولان نظامی، انتظامی، اطلاعات و امنیت و قضایی شهرستان بهشهر، فرمانده جدید انتظامی این شهرستان معرفی شد.

ابتدا، نورالله ملکی فرمانده سابق انتظامی شهرستان بهشهر در این آیین تودیع و معارفه، به بیان عملکردهای خود در حوزه انتظامی شهرستان و مبارزه با اشرار و جلوگیری از افزایش جرایم خُرد، پرداخت.

آیت‌الله سید صابر جباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان بهشهر هم در سخنانی، بیان داشت: اگر امنیت در جامعه نباشد، آن جامعه آرامش ندارد و هر خانه یا جامعه‌ای که امنیت ندارد باید خانه‌تکانی شود.

وی با اشاره به وجود حوزه علمیه در بهشهر از ۲۰۰ سال پیش، گفت: مردم، امنیت نسبی را در سایه دینداری و دین‌مداری داشتند، حتی ژاندارم و این مسائل هم وجود نداشت، البته مشکلاتی هم بود که باز به‌سبب معنویتی که در منطقه وجود داشت، مشکلات با همکاری مردم و مسئولان حل می‌شد.

در ادامه، محمدتقی نورزاد فرماندار بهشهر با بیان اینکه، همه دنیا و استکبار جهانی با تمام قوا علیه ما کار می‌کنند و امنیت ما را نشانه گرفته‌اند، اظهار داشت: به برکت نیروهای مقتدر و ارزشی، دشمن تاکنون نتوانسته است این امنیت را بر هم بزند.

وی تصریح کرد: مردم ما بهترین مردم دنیا هستند، از نخستین انتخابات که با ۹۸ درصد آرا به جمهوری اسلامی رای دادند، تاکنون همچنان ایستاده‌اند، در جنگ تحمیلی هم در مقابل قدرت‌های دنیا قرار گرفتند و اقتدار و عزت خود را به رخ جهانیان کشیدند، دشمن می‌داند که نمی‌تواند علیه این مردم به میدان بیاید.

وی در ادامه، عملکرد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر را با وجود مشکلاتی که وجود داشت، مثبت ارزیابی کرد و گفت: تکریم ارباب‌رجوع، مشارکت در مناسبت‌های ملی و  مذهبی، حضور به‌موقع در جلسات، و برخورد جدی با افراد مخلّ نظم و امنیت، از شاخصه‌های مهم سرهنگ نورالله ملکی فرمانده سابق انتظامی شهرستان بهشهر بود.

فرماندار بهشهر، کاهش ۱۸ تا ۲۸۰ درصدی جرایم ۳۰ گانه در سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱ در این شهرستان را حاصل تلاش‌های فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر و پرسنل زحمتکش ایشان، اعلام کرد.

 در پایان مراسم، حکم سید محسن جعفری به‌ عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان بهشهر اهدا شد و از زحمات نورالله ملکی فرمانده سابق این شهرستان هم با اهدای هدایایی قدردانی شد.

نورالله ملکی امروز پس از سال‌ها تلاش در مجموعه نیروی انتظامی، بازنشسته شد.

سید محسن جعفری، پیش از این سمت‌هایی در جانشینی فرماندهی انتظامی چند شهرستان، از جمله جویبار را در کارنامه خود دارد.

 

/انتهای خبر