حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در حسینیه عاشقان کربلای ساری گفت : یک انتخاب دقیق و قوی مردم را می‌تواند از این گرفتاری‌ها و فتنه‌های اقتصادی نجات دهد ...

شرق پرس : حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در همایش تفکر و بینش انقلابی در حسینیه عاشقان کربلای ساری با بیان اینکه سپاه و بسیج در خدمت ولایت است، گفت: مقام معظم رهبری شاخص‌ها را در انتخابات بیان کرده است و هیچ شخصی را حمایت نمی‌کند، سپاه هم همان راه را می‌رود.

او افزود: سپاه به بصیرت افزایی، روشنگری، دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات، امنیت و سلامت انتخابات کمک می‌کند، اما هرگز مصداقی در این انتخابات ندارد و کاندیدایی نخواهد داشت، زیرا مردم را باور داریم و می‌دانیم آنچه مردم بخواهند ملاک است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه و بسیج برای گزینه‌های انقلابی، وحدت همگانی را در دستور کار قرار خواهند داد، افزود: یک انتخاب دقیق و قوی مردم را می‌تواند از این گرفتاری‌ها و فتنه‌های اقتصادی نجات دهد، انتخاب فردی که در مسیر راه ولایت باشد و فقط به دنبال نظریه پردازی نباشد.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: رییس جمهوری می‌خواهیم که قدرت دشمن ستیزی، کارآمدی و روحیه انقلابی داشته باشد و بتواند از فرصت‌ها و ظرفیت‌های داخلی استفاده کند.

او افزود: پاسداری و حفاظت از انقلاب زمان و مکان نمی‌شناسد، زیرا تا انقلاب اسلامی است، دشمن دارد و تا دشمن دارد محافظ می‌خواهد و سپاه و بسیج حافظ انقلاب هستند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انتخابات صحنه تقابل دو گفتمان است، افزود: این دو گفتمان یکی بسیجی و جهادی است و گفتمان دوم به دنبال وابسته کردن کشور است.

او با اشاره به اینکه راه حل مشکلات، غرق کردن حال خود در شرایط امروز و قهر نیست بلکه حضور هوشمندانه است، گفت: با امیدبخشی و خوش بینی به آینده می‌توانیم از نابسامانی‌ها گذر کرد که آن هم با نگاه درست به دستاورد‌های سال‌های گذشته می‌توان به آن رسید.

 

 

 

صداوسیما