جلسه بررسی مشکلات شهر سورک مرکز میاندرود  با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران برگزار شد.  به گزارش شرق پرس, معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به بافت نامناسب شهر سورک مرکز میاندرود و چهره نامناسب این شهر گفت: تحقق انتظارات مردم نیازمند اعتبار مناسب است.   معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این […]

 

 

جلسه بررسی مشکلات شهر سورک مرکز میاندرود  با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران برگزار شد.


 به گزارش شرق پرس, معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به بافت نامناسب شهر سورک مرکز میاندرود و چهره نامناسب این شهر گفت: تحقق انتظارات مردم نیازمند اعتبار مناسب است.

 

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: مواردی که مطرح شد خواسته های به‌حقی است چرا که سورک از مرکز بخش بودن به مرکز شهرستان ارتقاء یافته است.

علی نبیان با بیان اینکه تا زمانی که گام بلندی برداشته نشود این تفاوت دیده نمی‌شود افزود: در دولت تدبیر و امید این امر باید با تدبیر شما و مسئولان انجام پذیرد.

وی ابراز داشت: همه موارد را پیگیری خواهم کرد و حداقل گام این است که مردم شهر از حداقل امکانات شهری برخوردار شوند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه بسیاری از موارد معلق مانده در جلسه معاونان عمرانی پیگیری می‌شود افزود: مواردی هم که نیاز به اعتبارات ملی باشد از کمک یوسف‌نژاد معاون وزیر اقتصاد استفاده می‌شود.

نبیان گفت: باید دست به دست هم دهیم تا شهر خود را بسازیم چرا که اعتقاد داریم برای عمرانی شهر کسی از شهر دیگر پیش قدم نخواهد شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران  به ظرفیت‎های خوب منطقه هم اشاره کرد و بیان داشت: باید تلاش کرد تا با هم‎اندیشی برای رفع خواسته‌های مردم اقدام کنیم.

فرماندار میاندرود نیز در این جلسه پس از بیان مشکلات توسط شهردار و اعضای شورای شهر سورک گفت: برخی از بسترهای شهری در سورک باید قاعده‎مند شود.

ارسطو قادری با بیان اینکه پس از چند سال هنوز بافت شهری در این شهر وجود ندارد افزود: البته توقع مردم هم با شرایط اعتباری مصوب همخوانی ندارد ولی ما تلاش می‎کنیم تا با افزایش اعتبارات مشکلات شهری را کاهش دهیم.
فارس

 

/انتهای خبر