فقيه بخشدار گيل خوران با اشاره به مفقود شدن 3 صیاد در دریای جویبار گفت: امداد و نجات در دريا به علت شرايط طوفاني  متوقف شد و گروههاي امدادي تا كنون نتوانستند موفق به پيدا كردن قايق صيادان شوند .

سه ماهیگیر جویباری در دریا مفقود شدند

 

شرق پرس: معاون جمعیت هلال احمر جویبار از مفقود شدن ۳ صیاد که شب گذشته برای صید ماهی به دریای جویبار رفته بودند خبر داد.

 

صابری  افزود: سه صیاد  با یک فروند قایق موتوری از ساعت ۱۰ دیشب برای صید ماهی به دریا رفتند که از شب گذشته تا کنون به ساحل برنگشتند.

 

وی گفت : پس از اینکه موضوع به هلال احمر اطلاع داده شد گروه امداد و نجات در ساحل استقرار یافتند و ۱۲ قایق از صیادان منطقه، حفاظت منابع آب ،هلال احمر و حراست دریا ساحل جویبار به سمت نکا را در چندین مرحله مورد گشت زنی و جستجو قرار دادند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بد جوی و مواج شدن دریا امکان جستجو برای پیدا کردن از طریق قایق های موتوری مقدور نبوده و با هماهنگی که از طریق امداد ونجات استان صورت دادیم بالگرد امداد و نجات به جویبار اعزام شد و طی چندین مرحله از جویبار تا نکا در عمق های ۲۰ تا ۱۰۰متری دریا از طریق بالگرد مورد جستجو قرار گرفت که تا کنون موفق به پیدا کردن این قایق صیادان نشدیم.

 

فقیه بخشدار گیل خوران در گفتگو با صداوسیما گفت: امداد و نجات در دریا به علت شرایط طوفانی  متوقف شد و گروههای امدادی تا کنون نتوانستند موفق به پیدا کردن قایق صیادان شوند .

 

وی اضافه کرد: به محض مساعد شدن شرایط دریا مجددا اقدامات جستجو ادامه پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

 

صداوسیما