فرماندار نکا گفت: با توجه به کاهش دما و احتمال قطع گاز در استان و شهرستان ، باید منابع جایگزین سوخت برای نانوایی ها وجود داشته باشد و نانوایی ها باید دوگانه سوز شدن را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

سهمیه ارد نکا هبازان نانوایی ها فرماندار نکا خبازان دوگانه سوز

 

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) فرماندار نکا با بیان اینکه بعضی از خبازی های شهرستان تاکنون به سامانه سوخت جایگزین تجهیز نشده اند ، هشدار داد : این دسته از خبازی های در صورت ادامه تعلل ، سهمیه آردشان قطع می شود.

 

 جعفر احمدی روز پنجشنبه در جلسه کمیته بحران شهرستان ، گفت : اگر این خبازی ها در موعد مقرر به سوخت جایگزین تجهیز نشوند در گام اول ۵۰ درصد از سهمیه آردشان قطع خواهد شد.

 

وی افزود : با توجه به کاهش دما و احتمال قطع گاز در استان و شهرستان ، باید منابع جایگزین سوخت برای نانوایی ها وجود داشته باشد و نانوایی ها باید دوگانه سوز شدن را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

 

فرماندار نکا همچنین با اشاره به جایگزینی سوخت دوم برای صنایع و واحدهای صنعتی ، گفت : آمادگی ارائه سوخت جایگزین از سوی شرکت نفت در شهرستان وجود دارد و واحدهای تولیدی و مرغداری ها، تامین سوخت دوم را به دقیقه ۹۰ موکول نکنند.

 

وی افزود : با توجه به برودت هوا از هفته آینده ، قطع گاز تمامی مصارف غیر خانگی در دستور کار است تا مصرف گاز خانواده ها تامین شده و پایداری لازم برای گازخانگی فراهم شود.

 

به گزارش ایرنا, احمدی گفت : تمهیدات لازم برای جلوگیری از قطع احتمالی گاز خانگی مردم در شهرستان اندیشیده شده و جای نگرانی وجود ندارد و خانوارها هم باید با صرفه جویی ، شرایط را برای برخورداری همه شهروندان استان از گاز در صورت افت فشار فراهم کنند.