حسین دلیری که از آذرماه سال 1393 بعنوان رئیس ورزش و جوانان ساری فعالیت می کرد صبح امروز جای خود را به مختار مهدوی رئیس سابق ورزش و جوانان میاندورود داد

به گزارش شرق پرس, پس از مدتها شایعه درباره تغییر در مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری, صبح امروز این شایعه رنگ واقعیت گرفت و حسین زادگان, با تقدیر از زحمات دلیری, مختار مهدوی را بعنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان ساری منصوب کرد.

مختار مهدوی که پیش از این رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود بود و داوری فوتبال را نیز در کارنامه موفق خود دارد, با نظر جوان گرایی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران, برای مدیریت در مرکز استان, حکم گرفت.

متن حکم حسین زادگان به شرح ذیل است:

جناب آقای مختار مهدوی
سلام علیکم؛
نظر به سوابق، تعهد و تجربیات جنابعالی در امور ورزش و جوانان بموجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و درایتی که در شما سراغ دارد در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در انجام امور محوله و خدمت به جوانان این مرز و بوم و برنامه ریزی جهت توسعه ورزش شهرستان مذبور موفق و موید باشید.
حبیب حسین زادگان
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران

 

رسانه شرق پرس نیز انتصاب مختار مهدوی در ورزش مرکز استان مازندران را به وی و جامعه ورزشی میاندورود و ساری تبریک عرض می نماید و امیدواریم با حضور این مدیر جوان, فصلی نو همراه با پیروزی های دلنشین در ورزش شهرستان ساری را شاهد باشیم.