سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران دیشب در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان برای دومین بار در لفافه اعلام کرد دیگر توانایی ادامه دادن و شرایط موجود در باشگاه نساجی را ندارد

شرق پرس : سرمربی تیم نساجی با شوک به هوارادان و کوک کردن ساز جدایی صحبت های خود را آغاز کرد و گفت: با همه احترامی که برای بازیکنان تیم خود قائل هستم، اما به دلیل نبود ابزار کافی برای مقابله با تیم ها، قادر به پاسخگویی مطالبات بحق مردم و هواداران این تیم نیستم.

محمدرضا مهاجری با بیان اینکه تیم نساجی می بایستی با تشکیل تیمی قدرتمند، مردم را با رضایت کامل به خانه ها بفرستد به صادر نشدن کارت های بازیکنان خریداری شده اشاره کرد و افزود: حتی با صدور کارت هم، به دلیل دور بودن بازیکنان از شرایط تمرین، توفیقی برای این تیم نخواهند داشت.

مهاجری با اشاره به اینکه این آخرین بازی بود که به عنوان مسئول فنی روی نیمکت نساجی نشسته و بیشتر از این در توان من نیست و نمی توانم تلاش کنم، از مهیا نشدن زمین ورزشگاه برای تمرین روز قبل از بازی، از مسئولان ورزش مازندران گلایه و سالن نشست خبری را ترک کرد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان نیز در این نشست خبری صحبت های خود را با اعتراض به گل مردودی که داور برای تیمشان اعلام شده آغاز و از همه رسانه ای ها درخواست کرد، تا فیلم دیدار را بازبینی کنند.

اسکوچیچ با بیان اینکه گل به ثمر رسیده درست بوه است افزود: زمین ورزشگاه شهید وطنی شهرستان قائم شهر برای برگزاری مسابقه مناسب نبوده و علاوه بر پایین آوردن سطح کیفی بازی، برای سلامتی بازیکنان هم خطرساز خواهد بود.

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان برای دومین بار در لفافه اعلام کرد دیگر توانایی ادامه دادن و شرایط موجود در باشگاه نساجی را ندارد.

علی دهقانی معاون ورزشی و سرپرست تیم نساجی مازندران در واکنش به این اتفاق گفت: استعفای مهاجری شکل رسمی به خود نگرفته است، اما تا ابتدای هفته آینده مشخص خواهد شد که دقیقا شرایط چگونه برای باشگاه پیش خواهد رفت.

او ادامه داد: نساجی بازیکنانی در این فصل جذب کرد، اما به دلیل بدهی‌های پرداخت نشده، نیمی از آن‌ها مجوز بازی ندارند و دست مربی خالی است.

سرپرست تیم نساجی مازندران گفت: اگر شرایط باشگاه تغییر و تحول داشته باشد مطمئناً شاهد اتفاقی خواهیم بود که در مورد استعفای مهاجری هم صدق می‌کند.

حال باید دید نساجی مازندران روز‌های بحرانی خود را با نبود ۵ بازیکن جدید و چالش دوری مهاجری چگونه خواهد گذراند.

 

 

 

صداوسیما