چند روز قبل خانمی با ۱۱۰ می گیرد و خبر سرقت اموالش را می دهد. لذا سریعا ماموران کلانتری شهر زیبا به سمت منزل شاکی در بلوار فردوس اعزام می شوند.  شرق پرس: پس از حضور پلیس در محل زن جوانی به نام  نازنین به ماموران مراجعه می کند و اظهار می دارد: صبح […]

 

چند روز قبل خانمی با ۱۱۰ می گیرد و خبر سرقت اموالش را می دهد. لذا سریعا ماموران کلانتری شهر زیبا به سمت منزل شاکی در بلوار فردوس اعزام می شوند.

 
شرق پرس: پس از حضور پلیس در محل زن جوانی به نام  نازنین به ماموران مراجعه می کند و اظهار می دارد: صبح امروز به دلیل خراب شدن لپ تاپ با پیک موتوری تماس گرفتم تا آن را به تعمیرگاه ببرند.
 
شاکی ادامه داد: پس از چند دقیقه پسری زنگ درب منزلم را زد و من نیز درب حیاط را بازکردم تا برای بردن لپ تاپ به طبقه سوم بیاید، پسر جوان به پشت درب خانه رسید و من نیز که پوشش مناسبی نداشتم درب را باز کردم تا لپ تاپ را تحویل او بدهم که ناگهان پسر جوان با نگاه به داخل خانه و مطمئن شدن ازاینکه کسی در منزل حضور ندارد به زور وارد خانه شد و با زور و تهدید مرا ساکت کرد و سپس اموالم را از جمله مقداری پول نقد ، لپ تاپ ، دو دستگاه تلفن همراه را به سرقت برد و متواری شد.
 
ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع اقدامات گسترده خود را در رابطه با شناسایی و دستگیری پسر جوان آغاز کردند.
 
در حین فعالیت های ماموران بود که زن جوان با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد: پسر شیطان صفت با منزل بنده تماس گرفته و درخواست ۲ میلیون تومان برای انتشار ندادن فیلم های خصوصی بنده در محل و فضای مجازی را کرده است.
 
ماموران با آموزش های لازم به زن جوان در نهایت توانستند پسر شرور را در یک قرار صوری برای دریافت وجه دربلوار فردوس شناسایی و دستگیر کنند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرگرد مهدی کرمی رئیس کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: تحقیقات از متهم کماکان ادامه دارد.

 

/انتهای خبر