سالن ورزشی شهید بهمن گوران شریف آباد ساری به همت بخش خصوصی تکمیل و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد

به گزارش شرق پرس مراسم بهره برداری از سالن چند منظوره شهید بهمن گوران شریف آبادساری به همت بخش خصوصی و با حضور دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، رضایی فرماندار ساری، بریمانی معاون امور ورزش ، حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه فرح آباد، مهدوی رئیس ورزش و جوانان ساری و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

دکتر رنگرز در این مراسم گفت: امروز در سالروز شهادت شهید گوران و همزمان با هفته فرهنگ پهلوانی شاهد افتتاح سالن مجهز و زیبا به نام این شهید بزرگوار هستیم و امیدواریم قهرمانان متعددی از همین سالن ورزشی پرورش یابند و برای کشور عزیزمان افتخارآفرین باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه افزود؛ یکی از مشکلات بخش ورزش، عدم توزیع امکانات و فرصت ها در روستاهاست، در صورتیکه بخش اعظمی از قهرمانان ما از دل روستاها آمدند.

وی بیان داشت؛ ورزش روستا قاعده هرم ورزش همگانی است و قطعا ایجاد زیرساخت ها در روستاها به تقویت ورزش همگانی منجر خواهد شد.

رنگرز تاکید کرد؛ از گلوگاه تا رامسر هر روستا می تواند پایگاه یک رشته ورزشی باشد و از برادران گوران نیز تقدیر و تشکر میکنم.

رضایی  نیز در این مراسم گفت :  یکی از افتخارات ورزش استان حضور دکتر رنگرز بعنوان سکاندار ورزش مازندران است که سبقه قهرمانی و منش پهلوانی اش زبان زد عام و خاص بوده و این یک فرصت طلایی برای ورزش پر از استعداد مازندران است.

فرماندار ساری افزود؛ در دوران مسئولیتم، هیچ افتخاری را بالاتر از خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران نمی دانم.

وی گفت : خانواده شهید گوران، مصداق بارز از خودگذشتگی و ایثار هستند که جان و مال خود را برای سربلندی نظام اهدا کردند.

 

سالن ورزشی شریف آباد ساری افتتاح شد