نورزاد گفت: فلسفه اصلی تشکیل این سازمان ، رساندن امکانات مورد نیاز کشاورزان است اما متاسفانه در سال های اخیر نه تنها این اهداف مورد توجه قرار نمی گیرد بلکه بخش های مختلف این اداره به اشخاص حقوقی اجاره داده می شود .

 

 

سازمان تعاون روستایی بهشهر تبدیل به تجارت خانه ای برای رسیدن به اهداف شخصی شده است

 فرماندار بهشهر گفت : سازمان تعاونی روستایی بهشهر تبدیل به تجارت خانه ای برای رسیدن به اهداف شخصی برخی افراد شده که برای تامین منافع کشاورزان و توسعه هر چه بیشتر کشاورزی در منطقه باید از ادامه این روند جلوگیری کرد .

 

 

 

 

به گزارش شرق پرس، محمدتقی نورزاد در جلسه کارگروه کشاورزی بهشهر که در فرمانداری این شهر برگزار شد ، اظهار کرد : فلسفه اصلی تشکیل این سازمان ، رساندن امکانات مورد نیاز کشاورزان مانند کود و سم است اما متاسفانه در سال های اخیر نه تنها این اهداف مورد توجه قرار نمی گیرد بلکه بخش های مختلف این اداره به اشخاص حقوقی اجاره داده می شود .

 

وی بیان کرد : آن ها از اهداف اصلی خود دور شده و ارائه خدمات به کشاورزان را به عنوان اولویت های غیر مهم خود قرار می دهند که این روند موجب وارد شدن آسیب جدی به کشاورزی شهرستان می شود .

 

فرماندار بهشهر همچنین بر لزوم ارائه به موقع نهاده های کشاورزی به شاغلین این بخش تاکید کرد و گفت : سرگردانی کشاورزان برای تامین کود و سموم کشاورزی موجب بی انگیزگی آن ها برای پرداختن به کشاورزی و پایین آمدن سطح تولید در منطقه می شود .

 

نورزاد ادامه داد : نامناسب بودن توزیع این نهاده ها به کشاورزان موجب گلایه مندی فراوان آن ها شده و این افراد را مجبور می کند اقلام مورد نیاز خود را از شهرهای اطراف تامین کنند .

 

به گزارش ایرنا, وی به روند احداث سد گلورد اشاره کرد و گفت : در حال حاضر احداث ۳ و نیم کیلومتر کانال انتقال آب این سد در حال انجام است که تکمیل آن می تواند آسودگی خاطر در کشاورزان به عنوان بهره برداران از این آب را به همراه داشته باشد .