سئول مخاطبان از سیمان نکا, شهرداری ساری, آب و فاضلاب گلوگاه, اداره راه و شهرسازی در مورد پل سورک و شهرداری گلوگاه بوده است که در صورت پاسخ مسئولان در سایت منعکس خواهد شد.

soal1

شرق پرس: همشهریان گرامی در شهرستانهای شرقی استان مازندران( ساری, میاندرود, نکا, بهشهر و گلوگاه ) می توانند سئوالات خود از مسئولین را بصورت ارسال ایمیل یا از قسمت نظرات اخبار برای شرق پرس بفرستند تا بصورت هفتگی در سایت منتشر شود.

بدیهی است جوابیه و پاسخ مسئولین نیز از همین طریق قابل اطلاع رسانی است.

در روزهای گذشته سئوالاتی برای شرق پرس ارسال شده است که در ذیل ملاحظه می فرمائید:

 

 

سید عباس هاشمی                       (سیمان نکا)

لطفاً وضعیت آلودگی زیست محیطی کارخانه سیمان نکا را جویا شوید. مسئولین پاسخ دهند آیا فیلترهایی که استفاده کردند صددرصد آلودگی را از بین می برد یا اینکه همچنان باید با ریسک تنفس کنیم؟

 

 

صالح                         (شهرداری ساری)

ساری ظاهراً مرکز استانه اما هیچ شباهتی به مرکز استان نداره. الان دیگه بحث پردیس های سینماییه ولی ساری مرکز استانی که فقط یه سینما معمولی داره- شهر بازی درست و حسابی نداره- شهر تاریخیه اما موزه نداره- طرح دریا هم توی تابستون اینقدر مسافر میاد که جا برا مردم شهر ساری نیست طرح دریا عدالت هم که مردمش می رفتند یا تعطیله یا اصلا وضعیت مناسبی ندراه- یه باغ وحش داشت که اونم تعطیل شد

 

 

Fatemeh                 ( آب و فاضلاب گلوگاه)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیر مسئول پایگاه خبری شرق پرس.

خواهشمندم در مورد علت کم فشاری آب در قسمت مرکز شهر را از مسئولین شهر بپرسید در طی این چند دهه ما اصلا با کمبود آب مواجه نبودیم بنده خودم مستقیما با اداره آب تماس گرفتم و علت را جویا شدم جواب درستی نگرفتم این کمبود آب آیا واقعا به علت بی احتیاطی مردم شهر ماست یا کم کاری مسئولین ما. آخر گلوگاه ما چند پارک شهر دارد و یا کدام همشهری را دیده اید که اول صبح ماشین خود را در خیابان بشوید به نظر من مشکل از جایی دیگر است

واقعا جای پیگیری مصرانه شما دلسوزان را دارد. لازم به ذکر است که این قضیه از ماه مبارک رمضان تا به امروز همچنان ادامه دارد و نمی دانم این مشکل کی و به دست چه کسی باید حل شود  مدتی پیش آب قطع بود به این بهانه که آب مخزن های آب شهر را عوض می کنند. حالا دیگر مشکل چیست؟

این سکوت مردم شهر ما نشانه اعتمادشان به مسئولین است اما آیا واقعا مسئولین نباید به این اعتماد پاسخ دهند؟

از شما خواهش می کنم حتما این مسئله را پیگیری نمایید.

همشهری شما

منتظر دیدن خبرش در سایت شرق پرس هستم

 

 

سادات               (سورک)

سالهاست که پل سورک (کنار پمپ بنزین) ظاهرا آماده شده ولی استفاده نمیشه اطلاع رسانی درست حسابی هم نشد که ماجرا چیه  دلیل این توقف چند ساله برای بهره برداری مردم چیه

در ضمن چرا سورک که مرکز شهرستان هست یه زیر گذر برای عبور و مرور مردم نداره و تصادفات زیادی در این منطقه اتفاق میافته ولی روستاهای دیگه که جمعیت کمی دارن براشون پل زیرگذر در نظر گرفته شد؟

لطفا اطلاع رسانی کنید

 

 

محسن محمودجانلو                          (شهرداری گلوگاه)

تردد در جاده جنگلی گلوگاه دامغان هر روز بیشتر از قبل می شود. آیا وقت آن نرسیده که مسئولین شهرستان گلوگاه اللخصوص شهرداری یک استراحتگاه که امکاناتی مثل سرویس بهداشتی مناسب, فروشگاه, تعمیرگاه, رستوران و…. برای رفاه حال مردم شهر و مسافران راه اندازی کند؟

همین کارها باعث می شود که شغل در منطقه ایجاد و بیکاری کمرنگ تر شود.

 

Email:  sharghpress@yahoo.com