سید مهدی احمدی شهردار نکا با اشاره به واگذاری پارک نارنج‌باغ نکا به شخص حقیقی در نکا افزود: متأسفانه قراردادی که در این واگذاری نوشته شده است، همچون قرارداد ترکمن‌چای است

سیدمهدی احمدی شهردار نکا : زیباسازی شهر را از ساختمان شهرداری آغاز کردیم/ واگذاری پارک نارنج‌باغ نکا, همچون قرارداد ترکمن‌چای است

 

به گزارش شرق پرس سیدمهدی احمدی شهردار نکا در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه ساختمان مرکزی و فعلی شهرداری نکا از منظره زیبا به‌عنوان شهرداری برخوردار نبوده و تلاش داریم تا این ساختمان بازسازی ‌شود، اظهار کرد: معتقدیم که بازسازی این ساختمان به‌عنوان آغازی برای ساخت‌وسازها و بهینه‌سازی‌هاست که اگر شهرداری دارای ساختمانی مناسب و مجهز باشد، می‌تواند برای ساخت‌وسازهای دیگر نیز اقدام کند.

وی افزود: اگر خودمان از ساختمانی مناسب برخوردار نباشیم چطور می‌توانیم ادعا کنیم که شهری زیبا بسازیم، به همین منظور زیباسازی و بهینه‌سازی را اول از ساختمان شهرداری آغاز کردیم.

شهردار نکا همچنین با اعلام اینکه ۷۰۰ میلیون تومان حقوق کارکنان را پرداخت کرده‌ایم و بدهی و معوقات نداریم، یادآور شد: تلاش داریم تا با اجرای درست قوانین و افزایش رضایتمندی در بین کارکنان، شهری آباد و در خور شأن شهروندان نکایی داشته باشیم.

این مسؤول در ادامه به بدهی و طلب شهرداری نکا اشاره کرد و یادآور شد: شهرداری نکا حدود ۸ میلیارد تومان بدهکار است و به همان تناسب هم طلب‌هایی دارد و با تلاش‌های انجام‌شده، امیدواریم این طلب‌ها و بدهی‌ها تا پایان سال صفر شود.

احمدی ادامه داد: افراد حقیقی و حقوقی، از ۵۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به شهرداری نکا بدهکار هستند که امیدواریم به زودی نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که شهروندان کمک‌کار ما برای ساخت‌وسازهای شهری باشند و شهروندانی که تا ۱۷ آذرماه سال جاری نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، مشمول ۱۵ تا ۲۵ درصد تخفیف می‌شوند.

شهردار نکا اظهار کرد: وجود پارک، فضای سبز و زیباسازی محیطی برای شهر، از نیازهای مهم و ضروری برای هر شهری است که در این بخش با تمام توان وارد خواهیم شد.

این مسؤول با اشاره به واگذاری پارک نارنج‌باغ نکا به شخص حقیقی در نکا افزود: متأسفانه قراردادی که در این واگذاری نوشته شده است، همچون قرارداد ترکمن‌چای است که امیدواریم این پارک به شهرداری واگذار شود تا نسبت به مناسب‌سازی اقدام شود.

احمدی تأکید کرد: تلاش برای رفع مشکلات شهری با قوت در حال پیگیری و انجام است و از همه شهروندان انتظار داریم تا صبر پیشه کرده و منتظر اقدامات مؤثر شهرداری در عمران، آبادانی و زیباسازی باشند.

وی در پایان گفت: از همه ظرفیت‌های شهر و توانمندی افراد برای ساخت شهری آباد و زیبا تلاش خواهیم کرد و امیدواریم شهروندان همراه و کمک‌کار ما باشند.