اسلامی استاندار جدید مازندران گفت که پس از معارفه ، برنامه هایش را برای توسعه مازندران به اطلاع مردم این استان خواهد رساند...

زمان معارفه استاندار جدید مازندران اعلام شد

 

به گزارش شرق پرس محمد اسلامی که یکشنبه هفته جاری از سوی هیات دولت به عنوان بیست و دومین استاندار مازندران انتخاب شد ، هفته آینده معرفی می شود.

 

اسلامی که پیش از این معاونت تحقیقاتی وزارت دفاع را بر عهده داشت ، جایگزین ربیع فلاح می شود که از مهر ماه سال ۹۲ در این سمت انجام وظیفه می کرد.

 

اسلامی استاندار جدید مازندران گفت که پس از معارفه ، برنامه هایش را برای توسعه مازندران به اطلاع مردم این استان خواهد رساند.

 

استاندار جدید مازندران متولد اول مهر ۱۳۳۵ اصفهان است.

 

وی دانش آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در سال ۱۳۵۸ است و در سال ۶۰ نیز مقطع کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان را در دانشگاه تولیدو اوهایو آمریکا پشت سر گذاشت و در سال ۱۳۸۳ نیز مدرک ام بی ای MBA مدیریت جهانی هوانوردی مشترک دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه شریف را دریافت کرد.

 

اسلامی دارای سوابقی اجرایی زیادی است که از جمله آن می توان به مدیریت پروژه و عمران اجرایی بخش عمران بنیاد مستضعفان، معاون مهندسی و طرح های توسعه سازمان صنایع دفاع بزرگ ، مدیرعامل شرکت هواپیماسازی ایران، رئیس موسسه آموزش و تحقیقاتی صنایع دفاعی ، معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع ، دبیر ستاد توسعه سواحل مکران اشاره کرد.