نماینده وزیر بهداشت در امور بیماری کرونا در استان‌های مازندران و گلستان با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا در روستا‌های استان خاطر نشان کرد: کانون آلودگی به روستا‌های استان مازندران منتقل شد
شرق پرس : دکتر محمدمهدی ناصحی گفت: از یکشنبه ۱۰ فروردین تا دوشنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۶۰ مورد جدید بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان مازندران بستری شدند.
او با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۲۷۵ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند افزود: خوشبختانه ۲۹۰ نفر از بیماران بهبود یافته و  از بیمارستان مرخص شدند.
نماینده وزیر بهداشت در امور بیماری کرونا در استان‌های مازندران و گلستان با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا در روستا‌های استان خاطر نشان کرد: کانون آلودگی به روستا‌های استان مازندران منتقل شد که باید هر چه سریعتر این زنجیره قطع شود.
دکتر ناصحی ادامه داد: در برخی مناطق استان مازندران از جمله تنکابن ۵۵ درصد بیماران در شهر و ۴۵ درصد در روستاها، شهرستان نکا ۵۱ درصد بیماران در روستاها و  ۴۹ درصد در شهر، ساری و قائم شهر نیز حدود ۷۵ درصد در شهر و ۲۵ درصد در روستاها، آمل ۶۳ درصد در شهر و ۳۷ درصد در روستاها، میاندرود ۸۰ درصد در روستاها و ۲۰ درصد در شهر و محمودآباد نیز حدود ۷۰ درصد بیمارانشان در روستاها بودند که این آمار نشاندهنده زنگ خطر شیوع کرونا در روستاهای استان می باشد.
او از مسافران و همینطور بومی روستا‌ها خواست از سفر کردن به روستا‌های مازندران خودداری کنند.
ناصحی از همه کسانی که علائم بیماری دارند خواست از خود درمانی و مراجعه بی مورد به داروخانه‌ها و سرگردانی در سطح شهر‌ها بپرهیزند و فقط به مراکز درمانی یا پزشک خانواده خود مراجعه کنند.
به گزارش صداو سیما نماینده وزیر بهداشت با اشاره به اینکه مردم حتما” موارد بهداشتی و فاصله فیزیکی را رعایت کنند تا این بیماری هر چه زودتر ریشه کن شود تاکید کرد: در صورت رعایت نکردن، زمان این بیماری طولانی خواهد شد.