رئیس‌جمهور قرار است در مراسم ۱۶ آذر امسال در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران حضور پیدا کند و شنیده‌ها حکایت از حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه علوم پزشکی ایران دارد.

 

 
شرق پرس: امسال هم مثل سال‌های گذشته حضور رئیس دولت در مراسم بزرگداشت روز دانشجو یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های دانشجویان بوده است و گویا روحانی این خواسته را اجابت کرده است، اما گویا حضور او در این مراسم یک تفاوت کوچک با سال‌های گذشته دارد و آن هم اینکه رئیس‌جمهور امسال تصمیم گرفته وزارت بهداشتی‌ها را خوشحال کند و راهی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی شود. روسای‌جمهور در سال‌های اخیر دانشگاه‌های شهید بهشتی، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت، شریف و تهران را برای حضور در مراسم روز دانشجو انتخاب کرده‌اند.
 
 
 
۱۶ آذر پارسال هم روحانی در دانشگاه شهید بهشتی حضور یافت و در نشست پرسش و پاسخی با دانشجویان شرکت کرد. امسال هم تشکل‌های مختلفی در دانشگاه‌هایی همچون تهران، شریف،‌ امیرکبیر و… از رئیس‌جمهور برای حضور در مراسم روز دانشجو دعوت کرده‌اند اما طبق گفته‌های ضیاء هاشمی، رئیس‌جمهور قرار است در مراسم ۱۶ آذر امسال در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران حضور پیدا کند و شنیده‌ها حکایت از حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه علوم پزشکی ایران دارد.
 
 
 
 اگر یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی میزبان رئیس‌جمهور شود، اتفاقی نادر در تاریخ برگزاری مراسم روزهای دانشجو می‌افتد؛ اتفاقی که تنها یک بار در زمان ریاست‌جمهوری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های علوم پزشکی رخ داده است./فرهیختگان