با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولان شهرستانی، مراسم آغاز چند پروژه ورزشی در روستاهای شرق مازندران و شهرستان بهشهر برگزار شد

به گزارش شرق پرس، صبح روز پنجشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، نماینده مردم شرق مازندران، فرماندار و مسئولان محلی، آئین آغاز ساخت چندین پروژه ورزشی در شهرستان بهشهر برگزار شد.

 

رستمکلا، نخستین مقصد مدیرکل ورزش و جوانان

مسئولان استانی و شهرستانی ابتدا با حضور در شهر رستمکلا  از پروژه در حال احداث زمین فوتبال این شهر بازدید کردند.

حبیب حسین زادگان در جمع مردم و مسئولان محلی رستمکلا، از اختصاص اعتبار جدید برای ساخت پیست تارتان در حاشیه این زمین فوتبال خبر داد و ابراز امیدواری کرد این پروژه تا پایان هفته دولت به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که به شرق استان سفر کرده بود تاکید کرد با توجه به موفقیت های کسب شده توسط ورزشکاران منطقه، رستمکلا این حق را دارد که بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

زمین فوتبال رستمکلا : روز آغاز عملیات اجرایی پروژه های ورزشی در شرق مازندران

دکتر شاعری نماینده شرق مازندران نیز در این مراسم گفت : ورزش رستمکلا این شایستگی را دارد که توجه بیشتری به آن صورت گیرد اما با توجه به افتخارات ورزشی از امکانات کمتری برخوردار است.

نماینده مردم شهرستان های بهشهر، گلوگاه و نکا، ساخت مجموعه پیست تارتان و زمین فوتبال برای این شهر را مطالبه مهم ورزشکاران دانست و افزود بغیر از این پروژه ها حدود ۱۹ سالن ورزشی در دست ساخت در شرق مازندران داریم که تکمیل آن می تواند به رونق ورزش استان و کشور کمک کند.

 

کلنگ زنی سالن ورزشی مرحوم حاج حبیب الله محمودزاده روستای کوهستان

مدیرکل ورزش و جوانان سپس با همراهی دکتر شاعری و فرماندار بهشهر در روستای کوهستان بهشهر حضور یافتند و در مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی مرحوم حاج حبیب الله محمودزاده شرکت کردند.

حسین زادگان در جمع مردم انقلابی و ولایی روستای کوهستان با تقدیر از پیگیری های دکتر شاعری نماینده مردم شرق مازندران گفت : در حالیکه با توجه به مشکلات موجود، وزارت ورزش و جوانان برنامه ای برای تعریف پروژه ورزشی جدید ندارد و تمرکز بروی تکمیل پروژه های نیمه تمام است، اما با تلاش نماینده محترم شرق مازندران شاهد آغاز عملیات اجرایی ساخت این سالن ورزشی برای مردم فهیم و ورزش دوست کوهستان هستیم.

سالن ورزشی محمودزاده روستای کوهستان : زمین فوتبال رستمکلا : روز آغاز عملیات اجرایی پروژه های ورزشی در شرق مازندران

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود؛ افزایش سرانه ورزشی استان، ماموریت مهم دستگاه ورزش خواهد بود و معتقدیم در کمک به نیازهای نسل جوان نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود. چراکه معتقدیم ورزش هم جنبه فرهنگی دارد و هم برای سلامت جامعه یک نیاز اساسی است.

وی در ادامه با تشکر از نگاه قابل تقدیر خانواده محمودزاده برای احداث این سالن ورزشی و اشاره به موفقیت های ورزشی ورزشکاران منطقه اظهار داشت؛ ورزش شرق مازندران اگر خوب بدرخشد برای ورزش استان و ورزش کشور نیز تاثیرگذار خواهد بود و با پیگیری های نماینده محترم و فرماندار عزیز شاهد روشن شدن چراغ توسعه شرق مازندران و شهرستان بهشهر هستیم.

 

سالن ورزشی روستای قره تپه ساخته می شود

روستای قره تپه سومین مقصد مسئولان برای حضور در آئین کلنگ زنی سالن ورزشی بود.

دکتر شاعری نماینده شهرستان های بهشهر، گلوگاه و نکا در جمع مردم منطقه که در محل آغاز عملیات اجرایی ساخت سالن ورزشی حضور یافته بودند با تقدیر از جدیت و مشارکت مردم، مدیرکل ساعی ورزش و جوانان، فرماندار و امامان جماعت روستای قره تپه گفت : حدود یک میلیارد و چهارصدمیلیون تومان اعتبار در مرحله نخست صرف این پروژه های ورزشی خواهد شد که بخشی از هزینه ساخت این سالن ورزشی با مشارکت مردم صورت خواهد گرفت.

سالن ورزشی قره تپه : سالن ورزشی محمودزاده روستای کوهستان : زمین فوتبال رستمکلا : روز آغاز عملیات اجرایی پروژه های ورزشی در شرق مازندران

 

وی با تشکر از نیک اندیشی خانواده مرحوم افغان در این اقدام خیرخواهانه ابراز امیدواری کرد، این سالن ورزشی منشاء پویایی جوانان و مردم قره تپه باشد.

نماینده مردم شرق مازندران در جمع اهالی منطقه افزود؛ همانطور که استاندار محترم مازندران اطلاع رسانی کردند، مجدانه پیگیر منطقه آزاد امیرآباد هستیم و این موضوع حیاتی و مهم در کارگروه مناطق آزاد به تصویب رسید اما گامهای دیگری هم مانده است که انشاالله پیگیری خواهیم کرد و بهشهر قطب صنعتی و تجاری استان خواهد شد.

تحقق آرزوی ۴۰ ساله مردم امیرآباد در احداث سالن ورزشی

روستای امیرآباد، آخرین مقصد مدیرکل ورزش و جوانان برای حضور در مراسم آغاز ساخت سالن ورزشی شهدای این روستا بود.

یکی از مسئولان این روستا در این آئین ضمن قدردانی از تلاش مدیرکل ورزش و جوانان، دکتر شاعری نماینده مردم در مجلس و خنجری فرماندار شهرستان گفت : ساخت این سالن ورزشی آرزوی ۴۰ ساله مردم و جوانان روستا بوده و  امیدواریم با مساعدت های مسئولان، سالن ورزشی شهدای امیرآباد بسرعت ساخته شود.

 

سالن ورزشی قره تپه : سالن ورزشی محمودزاده روستای کوهستان : زمین فوتبال رستمکلا : روز آغاز عملیات اجرایی پروژه های ورزشی در شرق مازندران

 

 حبیب حسین زادگان : توسعه ورزش روستاها در دستور کار ورزش و جوانان است

 

مدیرکل ورزش و جوانان در حاشیه مراسم آغاز ساخت پروژه های ورزشی در شهرستان بهشهر و در گفتگو با رسانه ها تاکید کرد؛ ساخت اماکن ورزشی در روستاها در تقویت جایگاه ورزش استان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و توسعه ورزش روستا همواره از اولویت های مهم دستگاه ورزش است.

مصاحبه حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان : سالن ورزشی قره تپه : سالن ورزشی محمودزاده روستای کوهستان : زمین فوتبال رستمکلا : روز آغاز عملیات اجرایی پروژه های ورزشی در شرق مازندران

 

حسین زادگان با تشکر از مسئولان و مقامات محلی برای پیگیری ساخت اماکن ورزشی در منطقه افزود؛ برای ۳ سالن ورزشی سرپوشیده شهرستان بهشهر حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت و در سال ۱۳۹۸ هم تلاش داریم از محل ارزش افزوده برای تکمیل این پروژه ها استفاده کنیم که در مجموع امیدواریم در کمتر از ۲ سال این پروژه ها به بهره برداری برسد.