حجت‏الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری در دیدار با رئیس جدید آموزش و پرورش این شهرستان با سخت و کلان دانستن مدیریت در آموزش و پرورش اظهار داشت: مدیریت در این سازمان مدیریت مغزها و فکرها است و به همین دلیل نیازمند مدیران با تربیت الهی و دلسوز امر تعلیم هستیم. به گزارش شرق […]

 

 

 حجت‏الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری در دیدار با رئیس جدید آموزش و پرورش این شهرستان با سخت و کلان دانستن مدیریت در آموزش و پرورش اظهار داشت: مدیریت در این سازمان مدیریت مغزها و فکرها است و به همین دلیل نیازمند مدیران با تربیت الهی و دلسوز امر تعلیم هستیم.

به گزارش شرق پرس، امام جمعه میاندورود گفت: امید ما بر این است که با یک مدیریت صحیح در رده‎های پایین مدیران را به فراخور متعلمان چینش کنیم در غیر این صورت اگر تنها ساختاری داشته باشیم که مدیریت آن را عوض کنیم راه به جایی نخواهیم برد.

وی فکر صحیح و برگرفته از دین و قرآن را عامل توفیق در آموزش و پرورش دانست و گفت: تنها تفکر دینی و الهی است که می‎تواند کشور را نجات دهد.

رسولی سعادت بشر را در گرو اندیشه الهی عنوان کرد و گفت: برای ما اشخاص و جناح‎ها مهم نیستند بلکه برای ما تفکر الهی مهم است که اگر باشد حمایت خواهیم کرد.

امام جمعه میاندورود ادامه داد: اگر کار ما بر اساس دین و تربیت الهی باشد هیچ‌گاه تابع اشخاص نیستیم، بلکه اشخاص را بر اساس تفکرمان حمایت می‌کنیم.

وی گفت: امیدواریم از این فرصت به وجود آمده به خوبی استفاده شود و ما هم در نهاد نماز جمعه تا جایی که در توان داریم در خدمت دوستان هستیم.

خطیب جمعه میاندورود اظهار داشت: خوشحالیم که سکان آموزش و پرورش میاندورود در دستان شخصیتی دانشگاهی و حوزوی است.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه بحث ما در آموزش و پرورش یک موضوع پایه‎ای و اساسی است، افزود: خودساختگی مربیان و معلمان در تربیت و پرورش دانش‎آموزان مهم است.

وی گفت: مدارک عالیه تنها راه تربیت نیست بلکه ما نیازمند فکر صحیح در این راه هستیم.

خطیب جمعه سورک مرکز شهرستان میاندرود در پایان گفت: اگر قلب مربی مالامال از عشق خداوند باشد هدایت آسان‏تر است چرا که نور الهی علت روشنایی و هدایت است./فارس

/انتهای خبر

حجت‏الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری صبح امروز در دیدار با رئیس جدید آموزش و پرورش این شهرستان با سخت و کلان دانستن مدیریت در آموزش و پرورش اظهار داشت: مدیریت در این سازمان مدیریت مغزها و فکرها است و به همین دلیل نیازمند مدیران با تربیت الهی و دلسوز امر تعلیم هستیم. – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930207000301#sthash.OJ8yGHgS.dpuf