در حین بررسی پرونده قتل مردی 60 ساله، راز قتل یک جوان ۲۲ ساله ساروی پس از ۲۰ سال کشف شد

شرق پرس : فردی ۶۰ ساله اهل و ساکن ساری در فروردین ماه سال ۹۹ در منزل شخصی خود توسط یکی از دوستانش بر اثر ضربات جسم سخت به قتل رسید که توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی، قاتل دستگیر و پس از اقرار روانه زندان شد.

ماموران در جریان رسیدگی به پرونده قاتل و در پی مفقود شدن یکی از دوستان ۲۲ ساله وی در حدود ۲۰ سال گذشته، با انجام اقدامات اطلاعاتی پی به دست داشتن متهم در این پرونده بردند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی مازندران تحقیقات محلی و بررسی سوابق موجود در پلیس آگاهی و دادسرا پرونده قتلی به دست نیامد و در سال ۱۳۸۱ فرد موصوف به دلایل نامعلومی مفقود و نتیجه‌ای از سرنوشت وی تا کنون به دست نیامد.

با توجه به اینکه در زمان رسیدگی به پرونده مفقودی از متهم که یکی از دوستان صمیمی و همکارش بود، تحقیقات لازم بعمل آمد ولی نتیجه‌ای حاصل نشد، پرونده در جریان رسیدگی از سوی مرجع قضائی مختومه شد، مجدداً متهم در اختیار اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. به گفته قیصری متهم در تحقیقات پلیسی به قتل دوست صمیمی خود در سال ۱۳۸۱ اقرار کرد.

در تحقیقات مشخص شد که متهم زمانی که در یک شرکت خصوصی با وی همکار بود در یک منطقه جنگلی در شهرستان ساری طی درگیری با جسم سخت وی را به قتل رساند و جسد متوفی را در همان محل رها کرد.