رئیس شورای شهر سورک با اشاره به اقدامات شورای اسلامی شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود برای انتخاب شهردار اظهار داشت: هرگونه شتاب‎زدگی موجب انتخاب نامطمئن می‌شود. به گزارش شرق پرس, کاظم امجدی در گفتگو با فارس اظهار داشت: در روزهای گذشته پس از استعفای شهردار سابق ۱۷ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم […]

 

کاظم امجدی

 

رئیس شورای شهر سورک با اشاره به اقدامات شورای اسلامی شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود برای انتخاب شهردار اظهار داشت: هرگونه شتاب‎زدگی موجب انتخاب نامطمئن می‌شود.

به گزارش شرق پرس, کاظم امجدی در گفتگو با فارس اظهار داشت: در روزهای گذشته پس از استعفای شهردار سابق ۱۷ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم و از طریق افراد دیگر خود را کاندیدای این سمت کردند که ۹ نفر از آنان را افراد بومی شهرستان تشکیل می‎دادند.

وی بررسی سوابق افراد از نظر تخصصی علمی و تجربه کاری همچنین کارنامه مثبت در سمت‌های مرتبط را ملاک کار اعضای شورای شهر دانست و افزود: از مجموع این تعداد کاندیدا ۶ نفر در حال حاضر مطرح هستند و بقیه نتوانستند نظر اعضا را به‌دست بیاورند.

این مسئول با بیان اینکه انتخاب شهردار یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های شورای اسلامی است، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر سورک در حال بررسی نهایی برای انتخاب یکی از این ۶ نفر شامل یک نفر بومی و پنج نفر غیربومی هستند.

امجدی با تاکید بر وجود وفاق و تعامل مناسب در بین اعضای شورا در این مورد و دیگر عرصه‌ها گفت: هر چند در حال حاضر روی این افراد متمرکز شده‌ایم اما هنوز هم اگر فردی قوی‌تر بیابیم ممکن است نتیجه تغییر کند.

این مسئول شورای اسلامی را سنگر خدمت ماندگار به مردم دانست و افزود: با وحدت نظر موجود در بین اعضا نتایج خوبی در عملکرد اعضای شورا برای انتخاب شهردار به‌دست آمده است.

وی در پایان با اشاره به زمان سپری شده برای این کار پیش‌بینی کرد نتیجه نهایی اوایل تیرماه مشخص و شهردار سورک مرکز میاندورود معرفی می‌شود.

 

/انتهای خبر