رئیس جمهور افزود: پیام نهم دی برای مردم و جامعه، وابستگی و عشق به خاندان رسالت و دلدادگی و وفاداری به انقلاب، خط و راه حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری بود.

 

rohani125

به گزارش شرق پرس, نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در جریان بازدید از چابهار و در جمع شماری از دست‌اندرکاران پروژه‌های عمرانی و مدیران استان سیستان و بلوچستان صحبت می کرد، افزود: پیام نهم دی برای مردم و جامعه، وابستگی و عشق به خاندان رسالت و دلدادگی و وفاداری به انقلاب، خط و راه حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری بود.
 
 
رییس جمهوری در سخنان خود با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت: باید از حماسه حضور مردم در نهم دی در مسیر تحکیم وحدت، همدلی و قانون‌گرایی استفاده کنیم و نباید اجازه دهیم هیچ حادثه‌ای در تاریخ کشور تبدیل به وسیله‌ای برای ایجاد اختلاف و تفرقه شود.
 
 
 
دکتر روحانی با بیان اینکه حضور مردم در نهم دی به معنای حمایت از یک حزب و جناح نبود، تصریح کرد: نهم دی به معنای بیعت مجدد با جمهوری اسلامی ایران، رهبری، انقلاب اسلامی، اصل ولایت فقیه و خاندان امامت و روز همدلی، اتحاد، انسجام و وحدت ملی است.
 
رییس جمهوری خاطر نشان کرد: امروز و در شرایطی که بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و اتحاد داریم، نباید در داخل تفرقه و فاصله ایجاد شود و اگر فاصله‌ای نیز هست، باید تلاش کنیم تا آن را کم و کم‌تر کنیم.

 
دکتر روحانی منشور ملی همه آحاد ملت را قانون اساسی و قوانین موضوعه کشور معرفی کرد و گفت: باید راه و مسیر واحدی را که مسیر توسعه، تعالی، آبادانی، رفاه جامعه و کشور و ایجاد اشتغال پایدار و گسترده برای نسل جوان و پیشرفت مملکت است، دنبال کنیم.

 
رییس جمهوری اضافه کرد: افتخار ما این است که تابع اسلام، قرآن و پیامبر عظیم‌الشأن هستیم و مسیر ما باید، مسیر تعالی و پیشرفت بویژه در مسیر اخلاقی باشد. تمام اقوام و مذاهب ما با یکدیگر برادرند و وقتی افتخار ما به اسلام، قرآن، خاندان رسالت و ایرانی‌ بودن ما است، نباید اختلافی بین ما باشد، چرا که هر آنچه که مایه فخر ماست، واحد است و باید مسیر واحدی را دنبال کنیم.