سرهنگ نصیری فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري قاچاقچي مواد مخدر و کشف 4 کیلو930 گرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان خبر داد.

دستگیری سوداگر مرگ با بیش از 4 کیلو تریاک در نکا

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ هادی نصیری در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، درتشریح جزئیات این خبر، گفت : در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی و پخش مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان نکا موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ، با انجام تحقیقات گسترده و بررسی میدانی منطقه، موفق به شناسایی محل تردد این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد : طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، متهم در یک عملیات ضربتی در حالی که با یکدستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ قصد جابجایی مواد مخدر را داشت دستگیر و مقدار ۴کیلو۹۳۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک از وی کشف شد.

 

سرهنگ “نصیری” در پایان با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر حد و مرز ندارد و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر و یا هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.