عبدالحمید فرزانه گفت: در دوران مديريت عبوري ما ديگر با پايين شهر و بالاي شهر روبرو نبوده و نيستيم بلكه با يك دست ديده شدن شهر گونه اي برنامه ريزي شد كه هيچ تفاوتي بين پايين و بالاي ساري وجود نداشته باشد.

 

farzanee

حمید فرزانه در بازدید از پروژه های در دست احداث شهرداری گفت: رعایت اصول شهرسازی بخش مهمی از توسعه یک شهربوده که در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 

به گزارش شرق پرس فرزانه ضمن بیان این مطلب که طی دو سال اخیر و در زمان مدیریت عبوری اصول شهرسازی بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفت، رعایت این اصول را بخش مهمی از توسعه یک شهر عنوان کرد و گفت : وقتی یک شهر اصول شهرسازی را رعایت کند خدمات دهی آسانتر و عادلانه تر و روند عمران و آبادی نیز سریع تر انجام می شود. اما اگر این اصول رعایت نشوند نه تنها سیمای شهری خدشه دار می شود بلکه توسعه شهر نیز با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد.

 

 

وی با تاکید  بر اینکه در دو سال اخیر توسعه در ساری عادلانه تر از تمام سالهای گذشته دنبال شد افزود : در دوران مدیریت عبوری ما دیگر با (پایین شهر و بالای شهر) روبرو نبوده و نیستیم بلکه با یک دست دیده شدن شهر گونه ای برنامه ریزی شد که هیچ تفاوتی بین پایین و بالای ساری وجود نداشته باشد، برای همین مردم ساری شاهد بودند که هر اقدامی برای نقاط مرکزی و شمالی شهر انجام شد بیشتر و بهتر از آن را برای جنوب ساری انجام دادیم، از نصب المان و نهضت آسفالت تا احداث پارک و پیاده روسازی، همه و همه را بصورتی کاملاً عادلانه در جای جای شهر انجام دادیم.

 

 

عباس رشیدی  معاون فنی و عمرانی شهرداری سازی نیز با اشاره به اجرای پروژه هایی مانند احداث کانال بتنی در حاشیه خط آهن و مناسب سازی آبراه های غیر ایمن گفت : یکی از دغدغه های بزرگ عبوری حل مشکل ترافیک ساری است و برای همین هم تاکنون با چندین مشاور برجسته تبادل نظر کرده اند تا بتوان گره از این ترافیک گشوده شود.

 

 

به گزارش مهر وی با اعلام این مطلب که برای ایمن سازی آبراه های خطرناک در شهر تاکنون چندین طرح را مورد بررسی قرار دادیم افزو د: مردم شهر تردید نکنند که بزودی در این پیوند نیز اقدامات اساسی انجام خواهد داد.