پس از اعلام استعفای جواد نکنونام از سرمربیگری نساجی قائم شهر, استاندار مازندران با مالکین این باشگاه تشکیل جلسه داد تا مشکلات احتمالی را برطرف کند

به گزارش شرق پرس پس از اعلام استعفای جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم شهر, مجید حسین زادگان با مالکین و مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکیل جلسه داد.

مجید حسین زادگان طی تماس تلفنی با نکونام  سرمربی نساجی, اعلام کرد حاضر است مشکلات احتمالی را برطرف کند تا وی با قدرت در تیم لیگ برتری مازندران حضور داشته باشد اما جواد با تاکید بر استعفای خود گفت که میلی به ماندن ندارد. حتی استاندار گفت که مشکلی از نظر مالی برای ادامه کار در نساجی قائم شهر وجود نخواهد داشت اما نکونام بر رفتن اصرار کرد.

صنیعی فر در حاشیه این نشست گفت : بنایی برای تعویض مربی در این برهه از زمان نداشتیم و  مخالف رفتن نکونام بودیم و حالا باید این موضوع را بررسی کنیم.

مالک نساجی گفت استاندار برای این موضوع خیلی وقت گذاشت و با ایشان صحبت کرد تا مشکلاتشان مرتفع گردد اما ایشان اصرار به رفتن دارد.

مالکین نساجی تاکید کردند بحرانی در تیم وجود ندارد و این تغییرات طبیعی است و هواداران نیز باید آرامش خود را حفظ کنند تا تصمیم مناسب برای تیم گرفته شود.

گفته می شود مالکین نساجی در نشست با استاندار برخی از موضوعات و دغدغه های خود را بیان کردند و درباره آنها بحث و تبادل نظر شد.

حسین زادگان نیز اطمینان داد که کنار تیم نساجی خواهد بود و هر جا که صنیعی فر و حدادیان نیاز داشته باشند برای کمک حاضر است.