دبیر کمیته نظارت بر مربیان خارجی وزارت ورزش گفت: کرانچار در تمرینات،در رختکن و در مسابقات از مشروبات الکلی استفاده می کرد

 

در برنامه 90 مطرح شد؛ گزینه سرمربیگری تیم امید از مشروبات الکلی استفاده می کرد

به گزارش شرق پرس, بررسی وضعیت تیم ملی امید یکی دیگر از بخش‌های برنامه نود دوشنبه شب ۱۷ آذر بود و دبیر کمیته نظارت بر مربیان خارجی وزارت ورزش دلیل اصلی عدم تایید زلاتکو کرانچار را گفت.
 
 
 
 
رغبتی وقتی روی خط برنامه ۹۰ آمد فردوسی پور بلافاصله این سوال را مطرح کرد که آیا کرانچار به خاطر استفاده کردن از مشروبات الکلی سرمربی تیم امید نشده است که رغبتی گفت: بله،چنین مسئله ای وجود دارد. وی در تمرینات،در رختکن و در مسابقات از مشروبات الکلی استفاده می کردند.
 
 
 
رغبتی همچنین گفت: ما خبر داشتیم که کرانچار به همین دلیل از تیم ملی مونته نگرو کنار اخراج شده بود. البته ما به این خبر استناد نکردیم. ما گزارشی از مراجع ذیصلاح دریافت کردیم که کاملا مستند است.
 
 
 
عادل سپس پرسید که چطور ایشان در پرسپولیس و سپاهان فعالیت می کردند و بارها قهرمان شدند که دبیر کمیته نظارت بر مربیان خارجی وزارت ورزش پاسخ داد: موضوع مربوط به سال آخری است که ایشان در سپاهان بودند.به نحوی که کارت مربیگری ایشان به سختی صادر شد و آقای عزیز محمدی هم در جریان هستند.ما مدارک را به کفاشیان ارائه کردیم و ایشان و هم قبول کردند.