سلاح‌ ها و مشروبات الکلی کشف شده از این باند بین المللی ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است و سرشاخه‌های این باند در کشورهای همسایه و چندین استان کشور نیز فعال بوده‌اند

شرق مازندران : سردار سیاوش مسلمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اشراف اطلاعاتی و رصد بسیار هوشمندانه همکاران ما در سازمان اطلاعات سپاه، منجر به شناسایی و متلاشی‌شدن باند بزرگ بین‌المللی توزیع مشروبات الکلی و سلاح‌های غیرمجاز شکاری و جنگی شد.

وی با بیان اینکه این اقدامات بیانگر اشراف اطلاعاتی است که امنیت پایدار را برای مردم به دنبال دارد، افزود: در این اقدام ارزشمند که توسط سربازان گمنام امام زمان در مجموعه سپاه صورت گرفته مجموعا ۱۳ نفر دستگیر شدند که ۸ خودروی سواری، ۱۵ هزار شیشه و قوطی مشروبات الکلی به همراه ۴۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی از این باند کشف شد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه برای ادامه شناسایی افراد، در حال رصد و پایش اعضای این باند هستیم، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی سلاح‌ها و مشروبات الکلی کشف شده ۲۰ میلیارد تومان است، سرشاخه‌های این باند بین‌المللی با شناسایی‌هایی که صورت گرفته در کشورهای همسایه و چندین استان کشور نیز فعال بوده‌اند.

مسلمی خاطرنشان کرد: اعضای این باند مشروبات الکلی را با جاسازی ماهرانه در خودروهایشان در ساعات خاصی از شبانه‌روز به مازندران حمل می‌کردند که با اشراف اطلاعاتی معاونت اطلاعات سپاه در استان‌های دیگر و مازندران کشف و منهدم شدند.

نیروهای امنیتی، قضایی و اطلاعات سپاه در کمین مفسدین

حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان عمومی انقلاب شهرستان بابل نیز در این ارتباط با اعلام اینکه امروز شاهد اقدام گسترده سازمان اطلاعات سپاه مازندران هستیم، افزود: باند توزیع مشروبات الکلی به صورت بین‌المللی با همکاری مجموعه سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج) و مجموعه قضایی مورد رصد قرار گرفته و منهدم شد.

دادستان بابل افزود: امروز مفسدین جایگاهی در جامعه ندارند و بدانند که نیروهای امنیتی، قضایی و اطلاعات سپاه در کمین آنها هستند.

ملاکریمی ادامه داد:با اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه کربلا ،مفسدین  بدانند مبدا و مقصدشان در رصد کامل است.

وی با تاکید براینکه بازداشت مفسدین در سایه تعامل دستگاه‌های نظامی، امنیتی و قضایی به وجود می‌آید، گفت: مفسدین اقتصادی، محتکران و کسانی که می‌خواهند جامعه را به چالش بکشانند، باید بدانند که دستگاه‌های نظامی، امنیتی و سازمان اطلاعات سپاه در کمین آن‌ها هستند و با هوشیاری این عزیزان امنیت پایدار در جامعه ایجاد می‌شود.

محمد کریمی دادستان مرکز مازندران نیز با بیان اینکه این پرونده محصول تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام با همکاری و هماهنگی و دستور قضایی مقامات استان کشف شد، یادآور شد: بیش از یک هزار مشروبات الکلی، ۵۰ قبضه اسلحه شکاری و شورشی با زحمات دوستان کشف شد و بی‌شک مراجع قضایی عوامل آن‌ها را به اشد مجازات محکوم خواهد کرد.

وی افزود: این افراد بدانند اگر بخواهند در نظام جمهوری اسلامی فساد و ناامنی ایجاد کنند مراجع امنیتی و قضایی به سادگی از آن عبور نخواهد کرد و عواملش را در هر کشوری که باشد با اعاده به کشور مورد مجازات قرار خواهد داد.

 

جزئیات انهدام باند بین المللی توزیع مشروبات الکلی و اسلحه در مازندران

 

جزئیات انهدام باند بین المللی توزیع مشروبات الکلی و اسلحه در مازندران

 

 

 

 

 

.

فارس