حسین بریمانی اظهار کرد: در مسابقات بین‌المللی کاراته در ترکیه که با حضور ۵۰ کشور جهان در شهر استانبول برگزار شد ۶ کاراته‌کای ساروی موفق به کسب مدال شدند. به گزارش شرق پرس, وی در گفتگو با فارس با اشاره به رقابت کاراته‌کاها در دو بخش کاتا و کمیته افزود: زهرا حسینی در کاتا […]

 

 حسین بریمانی اظهار کرد: در مسابقات بین‌المللی کاراته در ترکیه که با حضور ۵۰ کشور جهان در شهر استانبول برگزار شد ۶ کاراته‌کای ساروی موفق به کسب مدال شدند.

به گزارش شرق پرس, وی در گفتگو با فارس با اشاره به رقابت کاراته‌کاها در دو بخش کاتا و کمیته افزود: زهرا حسینی در کاتا و زهرا عمادی در کمیته دوم شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری تصریح کرد: همچنین در بخش مردان محمدامین عظیمی در کومیته به مقام سومی رسید.

بریمانی از سطح کیفی بالای این تورنمنت خبر داد و ابراز داشت: مائده ساداتی، مریم بوداغی و فهیمه جنیده نیز در بخش تیمی کاتا به مقام سومی دست یافتند.

وی با اشاره به موفقیت و عیدی خوب ورزشکاران ساروی در سال جدید یادآور شد: مهم‌ترین برنامه و اولویت ورزش ساری همگانی کردن ورزش در دو بخش مردان و زنان و همچنین کشف استعداد و نخبه ورزشی از سوی مربیان و مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان است.

 

/انتهای خبر

درخشش کاراته‌کاهای ساروی در مسابقات بین‌المللی ترکیه – See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930115000350#sthash.hWexmivD.dpuf