تولید 3 مدل خودرو ماهیندرا که یک خودروسازی هندی است در ایران و با مشارکت عظیم خودرو آغاز می شود

 

 

شرق پرس: عظیم خودرو روزگذشته در روز ویژه خبرنگاران از سه خودرو ایکس یو وی ۵٠٠ ،کی یو وی ١٠٠ و پیکاپ اسکورپیو رونمایی کرد.

 

بابک وطن خواه مدیرعامل عظیم خودرو در مراسم رونمایی از محصولات شرکت هندی ماهیندرا گفت: در قرارداد عظیم خودرو با ماهیندرا تولید همه محصولات این شرکت پیش بینی شده و بر این اساس تولید سه خودرو از سال آینده در عظیم خودرو اغاز خواهد شد.

 

رضا عظیمی رییس هیات مدیره عظیم خودرو نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد: که با همکاری دولت و مجلس روند تولید این خودروها به زیر ٨ ماه برسد و گفت: تولیدات جدید این شرکت در رنج قیمتی ۵٠ تا ۶٠ میلیون تومان با تیراژ هفت تا ١٠ هزار دستگاه خواهد بود. او رنج قیمتی پیکاپ این شرکت را ٨٠ تا ٩٠ میلیون تومان عنوان و تصریح کرد: این شرکت سال ها خدمات پس از فروش سایر برندها را ارایه کرده و حال نوبت ارایه خدمات پس از فروش نشان های این شرکت است.

گروه ماهیندرا به عنوان تنها شرکت فعال در زمینه تولید انواع خودروهای برقی شامل سواری وتجاری سبک در هند شناخته می شود.

 

تصاویر خودروهای ماهیندرا که در ایران رونمایی شد را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

خودروسازی هند با 3 مدل ماهیندرا وارد بازار ایران می شود + تصاویر خودروسازی هند با 3 مدل ماهیندرا وارد بازار ایران می شود + تصاویر خودروسازی هند با 3 مدل ماهیندرا وارد بازار ایران می شود + تصاویر خودروسازی هند با 3 مدل ماهیندرا وارد بازار ایران می شود + تصاویر خودروسازی هند با 3 مدل ماهیندرا وارد بازار ایران می شود + تصاویر خودروسازی هند با 3 مدل ماهیندرا وارد بازار ایران می شود + تصاویر

عصرایران