دارابی گفت: بهره برداری از خانه کشتی گلوگاه آرزوی دیرینه کشتی گیران مستعد شهرستان و زمینه ساز پیشرفت هر چه بیشتر ورزش است.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، محمدرضا دارابی در گفت و گو با ایرنا افزود: به دلیل کمبود بودجه و اعتبار، اجرای این طرح که یکی از نیازهای جدی کشتی گیران گلوگاه بود، با وقفه ای ۲۰ ماهه مواجه شد، اما با نظر مساعد اداره کل ورزش و جوانان مازندران و پیگیری های نماینده مردم گلوگاه در مجلس و فرماندار این شهر، بودجه لازم برای تمکیل آن تهیه و در اختیار پیمانکار قرار گرفت.

 

 

وی ادامه داد: بهره برداری از خانه کشتی گلوگاه آرزوی دیرینه کشتی گیران مستعد شهرستان و زمینه ساز پیشرفت هر چه بیشتر ورزش است.

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گلوگاه گفت: مشکل کنونی ورزش این شهر ، کمبود فضاهای تخصصی ورزشی برای رشته های مختلف است که بهره برداری از خانه کشتی می تواند زمینه ساز آغاز احداث مکان های ویژه برای ورزش های پایه و مدال آور باشد.

 

 

وی افزود: دستگاه متولی ورزش گلوگاه در سال های گذشته تلاش بسیاری برای احداث سالن های ورزشی انجام داد که نتیجه آن افزایش سرانه ورزشی هر گلوگاهی به حدود دو متر مربع بود که این میزان بسیار بیشتر از سرانه استاندارد است.