علی کیانی از صدور حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی منابع ملی و کشاورزی خبر داد. به گزارش شرق پرس, رئیس دادگستری شهرستان گلوگاه در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به موضوع مهم امنیت و تعامل دستگاه‌ها با مراجع قضایی، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، نصب دوربین مداربسته […]

 

دادگستری گلوگاه

 

علی کیانی از صدور حکم تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی منابع ملی و کشاورزی خبر داد.

به گزارش شرق پرس, رئیس دادگستری شهرستان گلوگاه در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به موضوع مهم امنیت و تعامل دستگاه‌ها با مراجع قضایی، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، نصب دوربین مداربسته در معابر اصلی گلوگاه ضروری است که این موضوع در جلسه شورای تامین شهرستان نیز مورد موافقت قرار گرفت.

درخواست ۵۰۰ میلیون تومانی مساعدت مالی برای خرید دوربین مداربسته

وی بیان داشت: در دیداری که به‌ مناسبت هفته قوه قضاییه از سوی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان همچنین نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه انجام شد، بار دیگر بر ضرورت این موضوع تاکید شد.

کیانی، بیان داشت: در همین راستا، به احمدعلی مقیمی نماینده مردم گلوگاه، برای تامین ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار، درخواست مساعدت مالی برای خرید دوربین مداربسته دادیم.

صدور حکم تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی ملی

رئیس دادگستری شهرستان گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به وجود ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی متعلق به منابع ملی، افزود: حکم قلع و قمع این بناها، صادر شده و به‌زودی اجرا می‌شود.

صدور حکم تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی

کیانی از رشد فزاینده تغییر کاربری اراضی کشاورزی به‌عنوان یکی از معضلات اجتماعی در بخش کشاورزی یاد کرد و گفت: احکام قضایی برای ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی مبنی بر تخریب و قلع و قمع، صادر و در مرحله اجرا قرار دارد.

ضرورت پلمب قهوه‌خانه‌های سنتی

عضو شورای تامین شهرستان گلوگاه، پلمب قهوه‌خانه و سفره‌خانه‌های سنتی غیرمجاز را ضروری دانست و افزود: جمع‌آوری قلیان و استفاده از آن در اماکن عمومی به‌ویژه قهوه‌خانه‌ها در دست اقدام است.

برخورد جدی به ترویج فرهنگ صحیح می‌انجامد

به گزارش فارس، رئیس دادگستری شهرستان گلوگاه، در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از تعامل مدیران اجرایی با مسئولان و ضابطان قضایی در گلوگاه، بر ضرورت صیانت از عرصه‌های ملی همچنین جلوگیری از تغییر کاربری اراضی تاکید کرد و گفت: با تعامل و تصمیم درست، می‌توانیم ضمن برخورد جدی با خاطیان و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی، فرهنگ استفاده صحیح از منابع ملی و سرمایه‌های خدادادی را ترویج کنیم.

 

/انتهای خبر