با توجه به در پیش بودن ایام ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گلوگاه در محل فرمانداری این شهر و با حضور مدعوین استانی برگزار شد.

 

 javangaloga

 

 

به گزارش شرق پرس, جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گلوگاه با اولویت ازدواج جوانان به مناسبت در پیش بودن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با حضور مسئولانی از استان و شهرستان در محل فرمانداری گلوگاه برگزار شد.

 

 با حضور مهندس طوسی فرماندار محترم و جناب اقای قدمی معاون فرهنگی ورزش وجوانان استان  ومدیران و مسئولین شهرستانی در محل فرمانداری برگزار گردید. در این جلسه مهندس طوسی با تبریک ایام هفته دفاع مقدس به حاضرین افزود: بیگانگان همواره ترفندهایی را بر علیه ملت ایران داشتند و همین شعار فرزند کمتر  زندگی بهتر یکی از همین ترفندها بود.

 

 

وی در ادامه با هشدار نسبت به کاهش تعداد دانش آموزان در مدارس کشور گفت: این مشکلات اثرات همان شعار هایی است که موجب کاهش جمعیت کشور شد.

 

فرماندار گلوگاه با تاکید نسبت به آماده سازی بستر ازدواج آسان برای جوانان یادآورد شد یکی از مهمترین معضلات جامعه ما چشم هم چشمی است و این موضوع باعث آسیب زدن به بنیان خانواده می شود .

 

طوسی گفت: جمعیت کشور ما تا چند سال دیگر جزء جمعیت پیر دنیا خواهد شد و کشوری که جمعیت جوان نداشته باشد از هر لحاظ  آسیب پذیر است .

 

وی در پایان خطرات کاهش جمعیت را برای اجتماع و اقتصاد کشور برشمرد و تاکید کرد که باید راهکارههای مناسبی برای جلوگیری از کاهش جمعیت ارائه نماییم.

 

اضافه می شود در این جلسه مجتبی قدمی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان و همچنین دارابی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه حضور داشتند که هر کدام به طرح دیدگاههای خود در خصوص مسائل جوانان و مشکلات ازدواج آنها پرداختند.