در حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز تا کنون 8 الی 9 نفر شهید و حدود 20 نفر زخمی شدند که حال زخمی ها وخیم گزارش شد

شرق پرس: شماری از مهاجمان مسلح که گفته می شود وابسته به گروه تروریستی الاحوازیه بودند به سمت جایگاه رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی کردند.

منابع رسمی از شهادت ۸ نفر از نیروهای مسلح در این حادثه تروریستی خبر دادند.

تروریست‌ها که سوار بر موتور سیکلت بودند از پارک پشت جایگاه به رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی شدیدی کردند.

تسنیم نوشت: تروریست‌ها موفق نشده‌اند که وارد مراسم رژه شوند و صرفا از فاصله دور بسوی مراسم و یگان‌های رژه رونده شلیک کرده‌اند.

اخبار اولیه حاکی از این است که تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند و آمار اولیه از زخمی شدن تعدادی از نیروهای رژه رونده سپاه در این مراسم حکایت دارد.

تیم تروریستی پس از تیراندازی به سوی مراسم رژه از محل گریخته‌اند و در حال حاضر نیروهای امنیتی در تعقیب آنها هستند.

اولین آمار از شمار مجروحان حمله تروریستی به رژه اهواز :  ۸ الی ۹ نفر از نیروهای سپاه به شهادت رسیده‌اند.

در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، اخبار اولیه از به شهادت رسیدن مسئول ایثارگران سپاه استان خوزستان حکایت دارد

اولین آمار تلفات حمله به رژه اهواز: تاکنون زخمی شدن ۲۰ نفر تایید شده است

شنید ها حاکی از آن است که  دو نفر از عوامل حادثه تروریستی در اهواز توسط نیروهای امنیتی و انتظامی کشته شدند, یک نفر دستگیر شد و نفر دیگر نیز زخمی و به مراکز درمانی منتق شد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان از شهادت یک “خبرنگار” در بین شهدای حمله تروریستی امروز اهواز خبر داد.

تکمیلی

تعداد شهدا در حمله تروریستی به اهواز به ۱۱ نفر رسید

معاون استاندار خوزستان گفت: تعداد شهدا در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز به ۱۱ نفر رسید و احتمال افزایش آن وجود دارد.

همچنین تعداد مجروحین در جریان حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز به بیش از ۳۰نفر رسیده است.

فوری / تکمیلی

تعداد شهدای حادثه تروریستی اهواز به ۲۴ نفر رسید

ایرنا به نقل از یک منبع آگاه نوشت:

تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به ۲۴ نفر رسید و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.

این منبع اظهار داشت: بیش از ۵۳ نفر نیز در این حادثه تروریستی زخمی شده اند که به بیمارستانهای مختلف اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

 

در ادامه تصاویری که رسانه ها از این حادثه تروریستی مخابره کردند را ملاحظه می فرمائید:

 

جزئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز جزئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز جزئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز جزئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز جزئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز جزئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز جزئیات حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز