پس از اوجگیری اختلافات در شورای شهر بهشهر و رای تعلیق پنج عضو شورا، اکنون با اعلام نظر معاونت حقوقي رياست جمهورى، مركز مديريت عملكرد بازرسي و امور حقوقي وزارت كشور این پنج عضو به شورا بازگشتند

شرق پرس : پنج نفر از اعضای شوراى اسلامی شهر بهشهر که در تیرماه سال گذشته از ادامه کار تعلیق شده بودند با اعلام نظر معاونت حقوقی ریاست جمهورى، مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور که منجر به رای هیات حل اختلاف گردید به شورا جهت ادامه فعالیت باز گشتند .

آنچه که مورد سوال است اینکه با توجه به ماده ١٩ آیین نامه اجرایی هیاتهای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی می بایست ظرف مهلت یک هفته تصمیم اتخاذ شده ابلاغ و اجرا گردد که علیرغم ارسال رای هیات توسط استاندارى به فرماندارى بهشهر به تاریخ ٩٩/٣/١ دلیل تعلل بیست روزه فرمانداری جهت ابلاغ به اعضای شورا و ادامه فعالیت آنان مشخص نیست .

اسفندیار اسدی ، علیرضا کوچکى، عباس عسگریان، علی اکبر فخاریان و اعظم السادات حسینی اعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند .

از زمان تعلیق این افراد سید محمد باقری ، صادق سعدی ، محمد عموزاد و حبیب ملک پورى اعضای علی البدل به عضویت شورا درآمده بودند که همراه با دو عضو قبلی ترکیب ۶ نفره ای را تشکیل داده بودند .

 

 

 

 

 

 

 

shomalnews