با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، مجمع انتخابات هیات جودو مازندران برگزار شد

شرق مازندران – محمد مبرا : با حضور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، باقری نماینده وزارت ورزش در مجامع انتخاباتی، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، دلیری معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع، انتخابات ریاست هیات جودو استان مازندران برگزار شد و «علیرضا خانی الموتی» با کسب ۲۷ رای از ۲۷ رای ماخوذه، توانست بعنوان رئیس «هیات جودو استان مازندران» انتخاب شود.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در مجمع انتخاباتی هیات جودو استان مازندران، اظهار داشت: مازندران جزو استان هایی بوده است که نگاه ویژه ای به آن داشتیم و انتظار ما این است که مازندران باید یکی از قطب های جودوی ایران باید باشد.
رئیس فدراسیون جودو با بیان خبر خوش رفع تعلیق جودو ایران گفت: ۲۷ شهریور تمام تعلیق جودو ایران برطرف خواهد شد و به جودو دنیا سلام خواهیم کرد و  ما بعد از ۴ سال محرومیت ظالمانه که بر ما تحمیل شد سرمان را بالا گرفتیم و از آرمان های مملکت دفاع کردیم.وی افزود: در این سال ها مورد بی مهری های زیادی قرار گرفتیم اما از اعتقادات و اهدافمان پا پس نکشیدیم.
رئیس فدراسیون جودو بیان داشت: تلاش ما این بود که در این ۴ سال جامعه جودو را سر زنده نگه داشته باشیم. جودو اولین رشته رزمی در المپیک است و ما امروز با ۱۱۲ هزار نفر خانواده جودو همراه هستیم.
وی گفت: در طول این مدت ۱۲ خانه جودو در استان های محروم به بهره برداری رسیده است که این لطف خدا بود  همه مسابقات رسمی خودمان را با جوایز نقدی برگزار کردیم.
میراسماعیلی ادامه داد: در این مدت پنج تفاهم نامه با کشورهای اطراف بستیم. در دوران تعلیق فدراسیون جودو ما چندین سفر برون مرزی داشتیم.
آرش میراسماعیلی افزود: در محرومیت و در تعلیق و در زمانی که همه میخواستند جودو را سر خورده بکنند ما باز افتخار آفرینی کردیم که این برای ما ارزشمند است.
رئیس فدراسیون جودو تاکید داشت: در بازی های آسیایی و بازی های پیش رو خواهید دید که در این ۴ سال محرومیت ما روی جودوی کشور کار کردیم و شک نکنید ورزشکاران ما در مسابقات روی سکو خواهند رفت.
وی با بیان اینکه بجای تخریب بیاییم و از جودو حمایت کنیم، افزود: این در شخصیت جودو نیست. درب فدراسیون جودو و هیأت های جودو استانی به روی همه باز است. اگر انتقاد میکنید انتقاد سازنده کنید و راهکار هم بدهید.
لازم به ذکر است؛ محمد علی بای یکی از سه کاندید این مجمع پیش از شروع این مجمع انصراف داد و علیرضا مرزبان دیگر کاندیدای این مجمع بود که در مجمع غیبت داشتند.