علی محمد احمدی استاندار سابق کهکیلویه و بویراحمد در مدتی که در یک سفر در تهران حاضر می‌شود، با خانمی در آن شرکت آشنا می‌شود و این آشنایی در نهایت به ازدواج موقت منجر می‌شود

شرق پرس : علی محمد احمدی، استاندار سابق کهگیلویه و بویر احمد احتمالا زمانی که قصد داشت از استانداری استعفا دهد و خود را برای رقابت های انتخاباتی آماده کند تصور نمی کرد درگیر ماجرایی شود که آینده سیاسی او را تحت تاثیر قرار دهد.

سلام نو می نویسد، چند روز قبل یکی از کانال های تلگرامی معاند که بارها و بارها ضدیتش با منافع ملی کشور را نشان داد در اقدامی شرم آور کلیپی از یک رابطه جنسی منتشر کرد و آن را منتسب به علی محمد احمدی دانست.

با این حال صبح زاگرس به نقل از یک منبع آگاه نوشته انتشار این فیلم در ارتباط مستقیم با ایستادگی استاندار روی مواضع انقلابیش بوده است. یک منبع آگاه و نزدیک به استاندار سابق به این سایت گفته علی محمد احمدی در مدتی که در یک سفر در تهران برای پیگیری امور در یک شرکت سرمایه‌گذاری حاضر می‌شود، با خانمی در آن شرکت آشنا می‌شود و این آشنایی در نهایت به ازدواج موقت او با این خانم منجر می‌شود و نهایتا خانه‌ای را برای آن خانم در تهران اجاره می‌کند.

این شخص که خود را از نزدیکان استاندار سابق کهگیلویه و بویر احمد خوانده اظهار کرده است یک سرویس جاسوسی زمان زیادی در کمین این قضایا بوده است. در نهایت هم یک روز با دادن پول به نگهبان مجتمع مسکونی که احمدی آن را موقتا اجاره کرده، در شرایطی که علی محمد احمدی در یاسوج به سر می‌برده، اقدام به کارگزاری وسایل حرفه‌ای فیلمبرداری کرده است. در نتیجه احمدی در دام کسانی می‌افتد که خود را در پوشش یک شرکت قرار داده بودند. تقریبا سه روز پس از ضبط فیلم در بازه‌ای که احمدی در یاسوج حضور دارد، پیام‌های تهدیدکننده‌ای به شکل ناشناس به شماره تلفن خصوصی او ارسال می‌شود و در نهایت فیلم رابطه جنسی او در یک سی دی برایش پست می‌شود.

این شخص ادعا کرده که به احمدی گفته‌اند باید ویزای خروج از کشور بگیرد و به همراه خانواده مقیم کانادا شود و در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود و علیه جمهوری اسلامی ایران حرف بزند اما چون احمدی نمی‌پذیرد، این فایل منتشر می‌شود.

گفته می شود برای فشار به علی محمد احمدی ماجرای این فیلم با خانواده او مطرح و نسخه ای از فیلم منتشر شده در فضای مجازی برای خود علی محمد احمدی ارسال شده است. با این وجود احمدی نسبت به پیام های تهدیدآمیز بی اعتنایی کرده است.