پس از انتشار شایعات درخصوص یک فیلم، رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.

شرق مازندران : منابع رسمی از برکناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر دادند. این برکناری، شایعات درخصوص انتشار فیلم جنجالی را قوت بخشید.

رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به دلیل حواشی ایجاد شده پیرامون یک فیلم جنجالی در روز‌های اخیر از کار برکنار شد.

اخیراً ویدئو‌هایی در فضای مجازی منتشر شد که انتشار دهندگان آن مدعی شدند که رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با یک مرد جوان ارتباط داشته است.

رضا ثقتی متولد ۱۳۵۷ رشت، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فرهنگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، عضو دائم انجمن علمی مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی ایران و از فعالان فرهنگی و هنری استان گیلان بود

وی دارای بیش از ۱۹ سال سابقه در بخش‌های مختلف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت (به‌مدت چهار سال)، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان (شش سال)، مسئول امور ایثارگران اداره‌کل (سه سال)، مدیر مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت (سه سال) و مدیر صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران استان (سه سال) اشاره کرد.

منبع : دیده بان ایران