فیفا  سوآرس بازیکن تیم اروگوئه را به دلیل حرکت عجیبش در بازی مقابل ایتالیا و گاز گرفتن بازیکن ایتالیا برای ادای توضیحات فراخواند.   شرق پرس: شب گذشته تیم ملی فوتبال اروگوئه با پیروزی یک بر صفر مقابل ایتالیا توانست صعود خود را از گروه D به عنوان تیم دوم قطعی کند اما اتفاق […]

 

 فیفا  سوآرس بازیکن تیم اروگوئه را به دلیل حرکت عجیبش در بازی مقابل ایتالیا و گاز گرفتن بازیکن ایتالیا برای ادای توضیحات فراخواند.

 

شرق پرس: شب گذشته تیم ملی فوتبال اروگوئه با پیروزی یک بر صفر مقابل ایتالیا توانست صعود خود را از گروه D به عنوان تیم دوم قطعی کند اما اتفاق عجیب این بازی حرکت لوئیس سوآرس بود که در یک صحنه شانه کیلینی را گاز گرفت!

پس از بازی رسانه‌های اروپایی مانور زیادی روی این اتفاق دادند و نوشتند که فیفا باید برای سوآرس محرومیت سنگینی در نظر بگیرد.

روزنامه آ اس اسپانیا نوشت: کمیته انضباطی فیفا اعلام کرد که پرونده رسیدگی به حرکت سوآرس باز شده و این بازیکن و تیم ملی اروگوئه تا ساعت ۲۲ به وقت اروپای مرکزی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) وقت دارند که دلایل خود برای اثبات بی‌گناهی این مهاجم را به فیفا ارائه دهند.

مارکو رودریگس، داور مکزیکی این بازی هم در طول بازی جریمه‌ای برای سوآرس در نظر نگرفت تا همه چیز به نظر مسئولان فیفا وابسته شود.

به گزارش ایسنا طبق اعلام فیفا حرکت سوآرس بر خلاف مواد ۴۸ و ۵۷ قوانین فیفا بوده و مهاجم لیورپول باید برای حرکت خود به این کمیته توضیح دهد.

اضافه می شود این بازیکن در گذشته هم در دیدار باشگاهی سابقه اینکار را داشته که محرومیت هایی برای وی در نظر گرفته شده بود.

 

/انتهای خبر