از ابتدای آذر ماه امسال تاکنون گاز حدود ۶هزار و ۶۰۰ ویلای خالی از سکنه در مازندران که باوجود نبود سکونت مصرف داشتند، قطع شد.

شرق مازندران : قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره مصرف گاز استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: از ۵هزار مشترک صنعتی، کشاورزی و صنایع بزرگ در استان مازندران، گاز ۸۰ مشترک از ۱۰۰ درصد به ۵۰ درصد محدود شد.

وی با اشاره به کاهش دما و ادامه روزهای زمستانی افزود: موضوع مهم مدیریت مصرف گاز بوده که این مهم ما را در ارائه خدمت به شهروندان دچار مشکل نخواهد کرد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران اضافه کرد: اگر مدیریت بهینه در مصرف گاز لحاظ شود این قول را می‌دهیم که پایداری بخش خانگی را حفظ کنیم.

مایلی رستمی با اعلام اینکه تاکنون هیچ موردی از قطع گاز نداشتیم، یادآور شد: ولی اگر کاهش دما را شاهد بودیم معمولا در شهرهای آمل، بابل، محمودآباد، بابلسر، فریدونکنار، بهشهر و گلوگاه با افت فشار مواجه می‌شویم که لازم است بحث مدیریت بهینه لحاظ شود.

وی با تاکید بر اینکه پایش‌ها در راستای مدیریت بهینه مصرف گاز را کماکان در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: از ابتدای آذر ماه امسال تاکنون گاز حدود ۶هزار و ۶۰۰ ویلای خالی از سکنه که باوجود نبود سکونت مصرف داشتند، قطع شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: همچنین گاز ۱۷۵ اداره پرمصرف که به اخطارها توجه نکردند قطع شد تا این سرمایه ملی از بین نرود.